Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsschoen (combi fiets/wandel) Pearl Izumi X-Alp Seek IV - Forum Wereldfietser

Fietsschoen (combi fiets/wandel) Pearl Izumi X-Alp Seek IV

Nieuwe spd-combischoenen te koop. Dus fietsschoenen waarmee je ook gewoon kan lopen. Model Pearl Izumi X-Alp Seek IV. Waterdicht én ademend.

30 euro

Ik was op zoek naar deze schoen, omdat ik ze gezien had bij de Noorse fietspolitie in Oslo. Het betreft een overjarig model dat bijna niet meer te krijgen is. Het nieuwe model is niet waterdicht, dus ik wilde persé deze. Via een Amerikaanse website voor de zekerheid 2 maten gekocht. En deze maat is dus over.

De maat in de schoen is maat 39, maar hij valt klein dus het is eerder een 37,5.
Op internet is een tabel te vinden waarbij ook het aantal cm genoemd is (de Japanse maat). Ter vergelijking: ik heb normaal maat 38 en heb van deze nu maat 40.

Omschrijving op website:
Ion mask technologie biedt water bestendigheid met ademend vermogen
Dual density EVA X-Alp buitenzool/middenzool met stevige second density EVA tussen pedaal en voet voor off-the-bike demping en comfort en on the bike kracht overdracht
Energy Foam technologie in hiel crash pad voor ultieme demping als je niet op de fiets zit.
Laag gesneden constructie voor een lichte, snelle pasvorm en gevoel
Carbon rubber buitenzool voor superieure tractie en duurzaamheid
Ingebouwde veterlock zorgt dat je veter niet in het aandrijfsysteem van je fiets kan komen

http://link.marktplaats.nl/m1052280148

Groetjes,
Zonnewende
De lekkerste fietsschoen ooit. En een koopje.
Leuk om te horen Eric!

Heb ze net via Mp verkocht...aan een achterbuurvrouw nota bene :D
Ze zijn verkocht. Wil je het bericht sluiten moderator?