Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tubus lowrider standaard afstellen. - Forum Wereldfietser

tubus lowrider standaard afstellen.

Ik heb een vraagje mbt de afstelling van de lowrider standaard. Vanmiddag de standaard op de fiets gezet. Alleen krijg ik hem niet laag genoeg. De standaard zit in de laagst mogelijke stand aan de zwarte bevestigingsplaat bevestigd.

Op de 1 of andere manier moet ik de lengte van de standaard ook kunnen aanpassen door aan dingen te draaien maar kan nergens vinden hoe ik dmv draaien/ trekken de standaard kan verlengen. Ik had hem graag ca. 1 1/2 cm. langer dan staat de fiets een heel stukje mooier.

Wie oh wie heeft het verlossende antwoord voor me.
Volgens mij is het deze

http://www.tubus.com/documents/14029039 ... u_6-14.pdf

Dan is het als ik het goed lees de onderste gedeelte naar boven trekken en draaien
Die is het inderdaad - maar met allen draaien kom ik er niet.

Zal het eens gaan proberen met naar bovenschuiven en draaien - hoop dat je gelijk hebt.
Gelukt? Anders loop ik straks de schuur is in.
Heb er eigenlijk nog nooit 1 versteld. Maar dat ga ik dan even proberen :)
Zover was ik nog niet gisterenavond -beetje te erg moe - zal het vandaag gaan proberen.
Heb je een 28 inch of 26. Ik heb 26 inch en een ergo tubus bij mij zit ie net goed, Je kan het pootje een paar centimeter uitdraaien.

Mario
Bij mijn weten is de Ergo niet specifiek voor 26 of 28 inch. Ga even lang je fietsenmaker of waar je hem gekocht hebt.
Eric

Het gaat ook niet om de ergo. Die past op 26 en 28 inch. Het probleem is dat bij 26 inch zit de tubus lowrider standaard ĺager geplaatst.

Mario
Stom van mij. Ik vond het al zo raar dat je dat niet wist.
Mario - het gaat er nu juist om: hoe draai ik dat pootje een paar cm lager.

Ben er nog niet aan toe gekomen om uit te proberen het onderste stukje naar boven te trekken en te gelijkertijd te draaien.