Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatjes 4000km off road Zuid-Afrika vanaf oktober 2016! - Forum Wereldfietser

Fietsmaatjes 4000km off road Zuid-Afrika vanaf oktober 2016!

Hallo

Via een andere fietser van deze website kwam ik op deze amazing route terecht:
http://www.bikepacking.com/routes/bikep ... ons-spine/
Wie wil deze met mij fietsen vanaf oktober 2016? Ik schat drie maanden.

Vorig jaar fietste ik de off-road Great Divide Mountainbike route in de VS en dat was geweldig!! :D


Ik ben 34 jaar, jongevrouw uit Antwerpen.

Tine
Hey Sarojinie,

Ik geloof dat ik u ook ben tegengekomen op de Vakantiefietser... Zoals ik reeds had laten verstaan heb ik een jaar loopbaanonderbreking aangevraagd. Reden van deze onderneming is een juist afgelopen lange relatie en uiteraard de liefde voor reizen in combinatie met fietsen.

Aangezien ik nog niets heb gepland zijn de opties legio. Dit is inderdaad een amazing route. Mijn interesse heb je al !

Groet,
Wim
Hallo Wim, ben jij degene die vorig jaar ook wilde meegaan met de Great Divide? Ik ben kei blij dat er al iemand geinteresseerd is, want alleen fietsen doe ik niet zo graag!
Groetjes
Tine
Hallo Tine,

Vorig jaar heb ik een aantal dagen met jou en Lucie samengefietst op de great divide, van Boulder tot aan Rawlins en later nog in Steamboat Springs

Deze route in Zuid Afrika had ik ook al op het oog, alleen heb ik hem gepland om in 2017 te gaan fietsen.
Dit jaar wordt het voor mij de Oostenrijkse en Zwitserse Alpen.

Als je de route dit jaar gaat fietsen veel plezier gewenst, indien het er dit jaar niet meer van komt kan je me altijd benaderen om in 2017 mee te fietsen.

groet,
Frank
Test
Hallo Tine,

Ik was vanavond wat aan het opzoeken over mtb in Zuid Afrika en kwam zo ook op de mooie site van bikepacking terecht. Ziet er een schitterende tocht uit!

Hoe ver sta je met de planning van je tocht? Ik zit met januari - februari 2017 in mijn hoofd om naar ZA te gaan.

Mvg,
Jan (35 en ook van Antwerpen)