Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK Specialized AWOL trekkingfiets - Forum Wereldfietser

TK Specialized AWOL trekkingfiets

Bij deze zet ik mijn net aangekochte Specialized AWOL Comp 2016 versie te koop, wegens niet de juiste maat. Dit is een pure trekkingfiets van design, en is ook ontwikkeld om off road te gaan. Het gaat hier om een maat medium. Voor meer info, zie https://www.specialized.com/be/nl/bikes ... omp/106554

Nieuwprijs bedraagt 1999, ik heb hem voor 1899 kunnen kopen, hij gaat niet weg voor onder de 1600 euro.

Ik ga nog pogingen ondernemen om hem te laten passen naar mijn lichaam, maar tot die tijd kijk ik eens of er mogelijks interesse is in deze fiets.
Wat is jouw lichaamslengte? En je binnenbeenlengte?
Heb evt. voorzichtige interesse.
Loes
Loes van den Bergen schreef:Wat is jouw lichaamslengte? En je binnenbeenlengte?
Heb evt. voorzichtige interesse.
Loes
Ik weet wel nog niet zeker of ik hem weg ga doen (zoals te lezen is in een ander topic hier). Maar ik ben 170cm en heb een binnenbeenlengte van 82cm (groter dan gemiddeld). Als je een normale lichaamsverhouding hebt om en bij de 170cm zal deze fiets wel goed passen.
Loes van den Bergen schreef:Wat is jouw lichaamslengte? En je binnenbeenlengte?
Heb evt. voorzichtige interesse.
Loes
Deze lengte lijkt me relevanter:
Afbeelding
Die kun je dan vergelijken met die van je huidige fiets.
Een verandering van 1 cm voel je; ik tenminste. Een verandering van 2 cm is al een flinke.

De lengte van de voorbouw is vermeld, dus de mogelijke variaties die je daarop kun maken kun je dan ook inschatten.
Leon schreef:
Loes van den Bergen schreef:Wat is jouw lichaamslengte? En je binnenbeenlengte?
Heb evt. voorzichtige interesse.
Loes
Deze lengte lijkt me relevanter:
Afbeelding
Die kun je dan vergelijken met die van je huidige fiets.
Een verandering van 1 cm voel je; ik tenminste. Een verandering van 2 cm is al een flinke.

De lengte van de voorbouw is vermeld, dus de mogelijke variaties die je daarop kun maken kun je dan ook inschatten.
https://www.specialized.com/nl/nl/bikes ... evo/106844
bonkers schreef:
Leon schreef:
Loes van den Bergen schreef:Wat is jouw lichaamslengte? En je binnenbeenlengte?
Heb evt. voorzichtige interesse.
Loes
Deze lengte lijkt me relevanter:
Afbeelding
Die kun je dan vergelijken met die van je huidige fiets.
Een verandering van 1 cm voel je; ik tenminste. Een verandering van 2 cm is al een flinke.

De lengte van de voorbouw is vermeld, dus de mogelijke variaties die je daarop kun maken kun je dan ook inschatten.
https://www.specialized.com/nl/nl/bikes ... evo/106844
Als dit de manier van antwoord geven is haal ik het plaatje wel weg.
We hoeven toch niet álles voor te kauwen. :wink:
Godallemachtig mannen. Wat een horrorantwoorden. Ik kan er niets mee ookal is het vast allemaal goed bedoeld. Dank! Ik ga wel verder via PB.
Loes
Loes van den Bergen schreef:Godallemachtig mannen. Wat een horrorantwoorden. Ik kan er niets mee ookal is het vast allemaal goed bedoeld. Dank! Ik ga wel verder via PB.
Loes
Maak je geen zorgen Loes, het is meer dan goed bedoeld en zeker niet als "horrorantwoord"! Daarentegen mag er,mijn inziens, zo af en toe best wel een ietwat ironische ondertoon op een forum voorbij komen.
Ik heb bewust een link gepost opdat je enig inzicht krijgt in de maatvoering van de fiets. Zegt natuurlijk niet alles maar kan je eventueel wel een stuk op weg helpen.
Ik vond het van Leon iets te kort door de bocht om dit af te doen als " als dit de manier van antwoord geven is" vandaar mijn antwoord met, let wel, knipoog.
Mocht je je hieraan geërgerd hebben dan spijt me dat oprecht.
Tja, uh ... ironie wordt niet altijd direct begrepen. Fijn dat je het even uitlegt.
Eerst slapen en morgen gezond weer op!