Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: reisgenoten voor fietstocht Europa zomer 2016 - Forum Wereldfietser

Gezocht: reisgenoten voor fietstocht Europa zomer 2016

Hallo mensen!

Ik ben Matthijs, 19 jaar oud. Ik studeer aan de UvA en hou onder andere van lezen, fotograferen en (vanzelfsprekend) fietsen.

Voor deze zomer ben ik op zoek naar een aantal avontuurlijke mensen (in dezelfde leeftijdscategorie) om vanuit Nederland naar een nog nader te bepalen bestemming binnen Europa te fietsen. Niemand in mijn directe omgeving durft het aan en na het lezen van de succesverhalen op dit forum, besloot ik hier een poging te wagen.

Ik ben van plan minimaal twee tot drie weken weg te gaan en per dag een gemiddelde afstand van 70-100 km af te leggen. Het liefst breng ik de nachten kamperend door, maar als je dat niet aanspreekt, zijn andere voorstellen ook altijd welkom.

Dat het klikt is natuurlijk erg belangrijk. Daarom lijkt het me een goed idee om van tevoren met iedereen die reageert een aantal keer vrijblijvend een dagje te gaan fietsen.

Wie gaat er mee?

Groeten,

Matthijs
klinkt leuk, je hebt een pb
Hallo Matthijs

Ik ben Griet en ik studeer in België, aan de KuLeuven. Ook ik ben op zoek naar medefietsgenoten voor in de zomer. Ik ben geen ervaren fietsster, maar ben wel behoorlijk sportief.

Heb je al andere reacties gekregen?

Groetjes
Griet
Hey Griet,
Tof dat je gereageerd hebt! Ik heb je een pb gestuurd, dat communiceert wat makkelijker.
Hee Matthijs,

Op de fiets door Europa lijkt mij ook tof om te doen deze zomer!
Dagje fietsend kennismaken?

Groetjes, Marieke
Hey Marieke! Je hebt een pb.
Hey Matthijs,

Je idee klinkt goed!
Ik hoor er graag meer over van je!

Gr, Tim
Hoihoi,

Ik hoor er ook graag meer over.

Lianne (net afgestudeerd, 23 jr)