Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is voor mij gereserveerd! En de ander voor mijn vriend. Morgen ga ik tweede keer kijken en dan nemen we ze in principe mee.M276 schreef:Nogmaals de advertentie staat op marktplaats op gereserveerd (beide fietsen trouwens).
Als dat voor jou is, geen probleem. Maar voor iemand anders heeft het niet veel nut meer om hem te bespreken.
Vergeet daarbij niet dat één van de belangrijkste zaken is om op te letten bij de aanschaf van een fiets de maat is. Als de fiets niet goed past dan mag het nog een prachtig koopje zijn, dan kan je beter verder zoeken.noraly schreef: Is voor mij gereserveerd! En de ander voor mijn vriend. Morgen ga ik tweede keer kijken en dan nemen we ze in principe mee.
Dat is zeker zo! Ik denk dat de maat goed is, maar vind het best lastig in te schatten... Ik had namelijk het gevoel dat het stuur (te) dicht bij het zadel stond. Terwijl de framemaat wel goed is als ik het uitreken. Kan dit ermee te maken hebben dat ik tot nu toe op een mountainbike gefietst heb, waardoor ik iets anders gewend ben? Want verder fietste 'ie echt heel lekker en zat ik ook prima.Revanho schreef:Vergeet daarbij niet dat één van de belangrijkste zaken is om op te letten bij de aanschaf van een fiets de maat is. Als de fiets niet goed past dan mag het nog een prachtig koopje zijn, dan kan je beter verder zoeken.noraly schreef: Is voor mij gereserveerd! En de ander voor mijn vriend. Morgen ga ik tweede keer kijken en dan nemen we ze in principe mee.
Renaat
http://wiki.vakantiefietser.be/index.ph ... s_koopt%3Fnoraly schreef:In principe hoeft er niets aan te gebeuren! Ketting en kettingbladen net vernieuwd. Schakelt ook heel fijn.. verder nog belangrijke punten?