Additionally, paste this code immediately after the opening tag: powerbank? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

powerbank?

Rob_Gordon schreef:Zo hebben slechts zeer weinig van deze apparaten een passthrough-mogelijkheid: dat betekent dat hij tijdens het opladen zelf ook weer een ander apparaat op kan laden. Handig als je in een hotelkamer zit met maar 1 stopcontact en je niet halverwege de nacht op wil staan om de powerbank uit het stopcontact te halen en je telefoon er in te doen.
En handig omdat je liever één oplader meeneemt dan twee ;)
Verder vond ik het belangrijk dat de powerbank snel kon opladen,
In het begin schrok ik er idd van hoe langzaam zo'n powerbank laadt, maar het is natuurlijk wel logisch dat 10.000 of zelfs 20.000 mAh met een 0,5 of 1 A ladertje wel ff duurt.
Die Xiaomi komt er ook heel goed uit weer in de UK test. Ik kocht vorig jaar de Intocircuit in de UK op basis van de test van vorig jaar.

http://www.pcadvisor.co.uk/test-centre/ ... s-3534490/
Een tijdje geleden een Xstorm Solar besteld om in ieder geval mijn MIO 505 mee op te laden. Er zaten 2 USB aansluitingen op met OUT 5V2A.
Het opladen van de MIO lukte niet. Bij navraag bleek de MIO alleen op te laden met een USB poort met 5V1A.
Gelukkig kon ik het apparatuur omruilen voor Urban Revolt. Die heeft 2 verschillende uitgangen,nl: OUT5V1A en 2A
Wat mij betreft is hiermee het probleem opgelost. Het opladen kost wel wat meer tijd
bedankt voor de reactie's,