Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid-Amerka / caribbean - Forum Wereldfietser

Zuid-Amerka / caribbean

Beste mede-fietsers,

Ik heb afgelopen jaar een tocht door Europa gemaakt. Nu heb ik echter werk en zit ik ook weer aan de beperkte aantal vakantiedagen. Omdat ik nu een deel van Europa heb gezien, wil ik mijn vizier richten op een bestemming buiten Europa.

Ik zat te denken aan de caribbean of anders Zuid-Amerika (Bolivia).

Is er iemand die daar al eens is geweest voor 2 á 3 weken? En natuurlijk, een hele onbekende wereld dus ben ik ook opzoek naar iemand die ook dat avontuur weer of ook wilt opzoeken. Nu heb ik nog geen echte concrete plannen zoals bestemming - reisperiode - overnachten - vliegticket e.d.

Graag hoor ik van jullie, alle tips zijn welkom!
Dag Stefan

Klinkt goed! Ik wil ook graag een fietsvakantie ondernemen deze zomer, maar ik zie dat je post al van enkele maanden geleden is. Zijn je vakantiedagen nog steeds vrij? :)

Een groet

Griet
Hey Griet!

Ik heb mijn vakantiedagen zo goed als al gepland. Ik ga van 14 oktober tot en met 4 november naar Cuba toe :)

Ook een weekje nog in de pyreneeën rondtrekken in juni.

Wat zijn jouw plannen?
Oh cool cool!

Ja, ik heb nog niets gepland. Ben een fietsgezel aan't zoeken voor in de zomer. Denk dat ik een bericht ga plaatsen hier :).

Veel plezier alvast in juni en ook later in Cuba!

Groet
Griet
Hoi Griet,

Beetje raar om via bericht van Stefan jou te benaderen, maar ik zie dat je een fietsgezel zoekt voor van de zomer.
Ik ook, maar blijkbaar spreekt mijn berichtje op het forum je niet aan.
Misschien toch eens contacten?

Groetjes,

Astrid