Additionally, paste this code immediately after the opening tag: offroad weekend - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

offroad weekend

Wat een ongekend off road enthousiasme dit jaar. Geweldig! Erg leuk dat de interesse binnen de Wereldfietser hiervoor lijkt te groeien.

Marc, ik ben even kwijt dat we elkaar gesproken over de organisatie van een off road trektocht dit jaar. Leuk dat jij wat gaat organiseren! Als oud bewoner van de Heuvelrug (18 jaar) en huidig buurman van de Kroondomeinen (sinds anderhalf jaar) kan ik uit ervaring vertellen dat dit fantastische off road gebieden zijn.

Er lijkt ook wel belangstelling te zijn voor een mountainbikeweekend (dus zonder bagage) in Limburg. Ik kijk de discussie nog even aan. In principe ben ik nog steeds bereid dat te organiseren, bijvoorbeeld in augustus / september zodat de geinteresseerden eventueel aan beide evenementen kunnen deelnemen.

Groeten,
Dennis

Jammer, jammer. 2 Juli is dus net weer een dag dat ik niet kan. Overigens wel een leuke activiteit voor Wereldfietsers -> http://www.deurningen.nl/rbr/ Afijn volgend jaar of in het najaar weer een kans :cry:

Hi Marc, Dennis en Leon,

Wellicht dat we de drie activiteiten die jullie willen gaan organiseren, apart kunnen gaan vermelden in het forum, zodat het overzichtelijk is voor geinteresseerden.

De 3 activiteiten zijn:

Marc
datum: 1/2 juli 2006
activiteit: Off-the-Road weekend (trektocht MET bagage!)
gebeid: veluwe

Dennis
datum: n.t.b.
activiteit: Off-the-Road weekend (ZONDER bagage!)
gebied: Limburg

Leon
datum: n.t.b.
activiteit: Onverharde trektocht
gebied: Maastricht - Aken - Luik - St. Vith

Groet, Rena :wink:

off road tocht 1/2 juli it will be....
Marc, laat ze maar lekker rossen door de bagger!!!

Veel plezier en groet vanachter de verhuisdozen :(

Freek
Beste wereldfietsers.

Zin in een off-road avontuur in nederland? Wil je met je expeditiefiets eens over de Veluwe of de Utrechtse Heuvelrug? In het weekend van 1/2 juli is het allemaal mogelijk. Bospaadjes, karrenwegen, gravelpaden, zandhappen, moddergooien en soms ook gewoon een fietspad of een verharde weg. Laat je verrassen en ga mee met de off-road trektocht. Een activiteit die niet eerder in deze vorm door de wereldfietser is georganiseerd. Oud of jong, man of vrouw, MTB of hybride, alles is mogelijk. Een redelijke basisconditie zal wel helpen, want het wordt geen makkie.

Zie voor meer info de activiteitenkalender of mail naar: marcdirkx@hotmail.com