Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

fietsen

Rena, je hoeft je tegenover mij niet te verontschuldigen.

Ik vind dat iedereen die in Nederland - bijv. via marktplaats of speurders.nl - van een hem/haar onbekende privé persoon een tweedehands fiets koopt, behoort te vragen om het bewijs dat de fiets niet gestolen is.

Gerd

GerdC schreef:Rena, je hoeft je tegenover mij niet te verontschuldigen.

Ik vind dat iedereen die in Nederland - bijv. via marktplaats of speurders.nl - van een hem/haar onbekende privé persoon een tweedehands fiets koopt, behoort te vragen om het bewijs dat de fiets niet gestolen is.

Gerd
Nu de moraalprediker uithangen, je wilt je eruit draaien, zeer onsportief.
Als je een kerel bent geef je toe dat je te ver bent gegaan.

Wil

Mag ik vragen nu te stoppen? Alles wat er zonder verdere feitelijke informatie van Bert of Pieterse over te zeggen viel is gezegd. De twijfel is legitiem, en de vragen waren dat ook. Conclusies kunnen we echter bij gebrek aan feitelijke informatie niet trekken, en dus moeten we stoppen.
Wim

Willem Jongman schreef:Mag ik vragen nu te stoppen? Alles wat er zonder verdere feitelijke informatie van Bert of Pieterse over te zeggen viel is gezegd. De twijfel is legitiem, en de vragen waren dat ook. Conclusies kunnen we echter bij gebrek aan feitelijke informatie niet trekken, en dus moeten we stoppen.
Wim
Wim,

Het gaat erom dat er tegenwoordig "te pas en te onpas" allerlei kreten op het Forum worden geroepen zonder de feiten te kennen en ik vind dat daar iets van gezegd moet worden.(einde)

Wil

Te koop

Batavus Shoshone nog geen jaar oud.

Groet, Guus

Batavus is reeds verkocht!

Groet, Guus

Even een modbreak.

Laten we de discussie stoppen, zolang we niet de feiten kennen.

Je mag hier overtollige spullen van jezelf verkopen, maar handel drijven is niet toegestaan, klaar. Daarvoor gaat een ieder maar naar marktplaats of speurders.

En 9 berichten zegt natuurlijk niets:

* te koop giant expedition 62cm
* te koop panasonic 51 cm
* te koop Xt onderdelen
* te koop giant expedition 60cm
* te koop schwalbe marathon xr
* te koop buitensportartikelen
* te koop giant expedition 54cm
* te koop koga terraliner 54cm...

Need I say more?

En Wil, wat is er dan zo slecht aan dit forum? Gelukkig zijn volgens mij dit soort discussies sporadisch.. je antwoord lees ik graag in een PB of open een topic in Kletspraat, maar hier stopt de discussie over Pieterse. Een ieder is vrij om mij een PB te sturen. Hier gaat een slot op.

Ellen