Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanhangfiets Burley Piccolo - Forum Wereldfietser

Aanhangfiets Burley Piccolo

Te koop gevraagd voor mijn zoon van 7: tweedehands Burley Piccolo aanhangfiets.
Mijn zoon heeft paar dagen geleden ervaren hoe fijn het is op een aanhangfiets en nu kan hij niet wachten totdat ik er één achter mijn fiets heb hangen. Dus zoek ik met smart een tweedehands Piccolo ... Wie kan mij helpen? Ik heb mij laten informeren en begrepen dat dit model de meest stabiele ligging geeft. We gaan dagelijks gebruik maken van deze fietscombinatie in onze woonplaats. Wie biedt de Piccolo te koop aan? We komen graag in contact!
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar je zou ook kunnen overwegen een nieuwe te kopen en mee te wegen dat de Piccolo's hun waarde behoorlijk vasthouden. De 'netto' kosten na doorverkopen over zeg 3 jaar vallen dan erg mee.
OmeGerrit schreef:Ik kan niet in je portemonnee kijken maar je zou ook kunnen overwegen een nieuwe te kopen en mee te wegen dat de Piccolo's hun waarde behoorlijk vasthouden. De 'netto' kosten na doorverkopen over zeg 3 jaar vallen dan erg mee.
Best ome Gerrit, dat heb ik inderdaad overwogen, nieuwe Piccolo. Want iedereen geeft aan dat dit stabiele goede fiets is en mijn zoon is al 7 en wat zwaarder dus dan kind van 4. Keerzijde is dat ik de fiets denk ik 2 jaar ga gebruiken. Tweedehands en deel van de nieuwprijs voor die 2 jaar spreekt me toch wel aan. Als de fiets echt kwaliteit biedt, zal een tweedehands aan onze verwachtingen voldoen denk ik. Kwestie van onderhoud aan de fiets bijhouden denk ik. Groet, Elsje
Hallo Elsje,

Ik heb een rode Burley Piccolo voor je te koop voor €150,- inclusief rekje. Locatie Utrecht
riesbrand schreef:Hallo Elsje,

Ik heb een rode Burley Piccolo voor je te koop voor €150,- inclusief rekje. Locatie Utrecht
Beste verkoper van de rode Burley, dank voor aanbod. Inmiddels heb ik elders al een tweedehands exemplaar van deze aanhangfiets kunnen kopen. Groet, Elsje