Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin GPSMAP 64 Outdoor GPS Refurbished - Forum Wereldfietser

Garmin GPSMAP 64 Outdoor GPS Refurbished

Op iBood is een Garmin GPSMAP 64 te koop, het is wel een refurbished uitvoering met 1 jaar garantie.

Oeps: en meteen is hij uitverkocht.
Er zijn nog wel wat andere Garmin apparaatjes.
De meeste garmin apparaten op ibood zijn al 2 generaties oud. Misschien een koopje, maar ik zou er niet teveel 'aanbieding' achter zoeken. Daarbij is de support van ibood ook niet om over naar huis te schrijven.
Je bent waarschijnlijk beter af een nieuwer exemplaar via MP te halen of bij een echte winkel een recent model.
rockhopper schreef:De meeste garmin apparaten op ibood zijn al 2 generaties oud. Misschien een koopje, maar ik zou er niet teveel 'aanbieding' achter zoeken. Daarbij is de support van ibood ook niet om over naar huis te schrijven.
Je bent waarschijnlijk beter af een nieuwer exemplaar via MP te halen of bij een echte winkel een recent model.
De GPSMAP 64 is een courant model. En de support van iBood is wellicht niet super goed, via MP kun je support waarschijnlijk wel helemaal vergeten.
Ik had het dan ook over de meeste, niet alle. Want het actuele model was al snel uitverkocht kennelijk en daardoor dus niet meer interessant.

Het punt wat ik probeerde te maken is dat je via MP minder betaald voor dezelfde service. Op zich is de service van Garmin verder wel ok, meestal betaal je een flat fee waarna je een nieuw 'refurbished' toestel krijgt (buiten de garantie). Ibood heeft nog maar zelden leuke aanbiedingen sinds ze door de Media Markt zijn overgenomen. En laat de MM zelf nou ook juist bekend staan voor het showen van oude Garmin modellen.

Maar goed genoeg erover, mocht ie weer leverbaar zijn is het verder wel een leuk toestel.