Die overlappingen zijn ontstaan omdat ik grensgebieden soms bij meer dan 1 kaart heb ingedeeld. De Britse Eilanden worden overal door de zee begrensd, dus daar was geen overlap nodig.
Natuurlijk is mijn kaartindeling een beetje eigenzinnig, maar aangezien ik nooit meer dan één kaart tegelijk actief laat zijn, lijkt het me onwaarschijnlijk dat die overlappingen problemen opleveren - tenzij de kaarten die 'disabled' zijn, op de een of andere manier toch 'meedraaien' in het systeem.
Ook het feit dat hetzelfde microSD-kaartje (dus met dezelfde kaartoverlappingen) in de Etrex 20
wel de hoogtelijnen laat zien, maakt het niet aannemelijk dat het aan de overlappende kaarttegels ligt.
En ook op de Britse kaart zijn geen hoogtelijnen te zien...
In de Etrex 20 zijn de kaarten wel op de voorgeschreven manier ingedeeld, dus zonder overlappingen.
Hier geeft Javawa dan ook geen foutmeldingen. Stop ik dit foutloze kaartje echter in de Etrex 30, dan zijn de hoogtelijnen opnieuw verdwenen.
Het probleem zou dus toch aan het apparaat moeten liggen en niet aan de kaarten. Straks zal ik voor de aardigheid eens een kaart in het interne geheugen van de Etrex 30 zetten, dus niet op het microSD-kaartje. Ik ben benieuwd wat er dan te zien zal zijn.