Lijkt mij een goed idee. 20 maart op de beurs afspreken. Kennismaken en misschien wat concreter worden.
Met vriendelijke groeten
Willem Klein
Zal een happy 65+ button dragen dan ben ik goed herkenbaar !!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben 2 jaar geleden geweest. Het was een bijzondere tocht. Advies: ga via de Oude Wegenroute.Fietsen48 schreef:Beste reisgenoten,
Op mijn bucketlist staat nog een uitdaging en dat is een fietstocht van Haarlem naar Santiago de Compostella, maar ik wil dit niet alleen doen, maar met een of meerdere reisgenoten in de leeftijd van 50 of 60 jaar.
Het plan is om dat in het najaar bijv. september 2016 in ca. een maand te doen of iets langer, maar wel vanuit een relaxt idee, gelet op de afstand.
Wie zou met mij meewillen om deze ervaring te delen? groet Hans
Beste Marieke,marik48 schreef:Hallo, is er in jullie groepje ook plaats voor een vrouw? ik heb vorig jaar voor het eerst gefietst in Nederland, dagafstanden van 60 tot 70 km. Ook met een tentje en wil dit jaar graag een grotere reis maken. Maar alleen is maar alleen en het lijkt me gezelliger met een groepje.
Ik moet alleen even kijken of ik in september kan maar ik denk dat dat geen probleem wordt. Ik ben 52 jaar.
Mariette
O ja ben zondag ook op de beurs, wil de eerste lezing over Santiago de Compostella graag meepikken.
PeterVanRijn schreef:Kun je ook toelichten waarom je dat adviseert?uitdaging schreef:Ik ben 2 jaar geleden geweest. Het was een bijzondere tocht. Advies: ga via de Oude Wegenroute.
Peter