Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser met Koga gezocht! - Forum Wereldfietser

Wereldfietser met Koga gezocht!

Hallo,

Voor een fietstijdschrift interview ik vijf Koga-fans. Ik ben nog op zoek naar een wereldfietser met een Koga, die al heel wat reizen achter de boeg heeft. Liefst een jongeman (25-35 jaar, of anders mag ouder ook :)) of een enthousiast stel. Ik kom deze week langs voor een kort interviewtje en foto (met de Koga uiteraard).

Dankje voor het meedenken! info@jessicadekorte.nl

Groet,
Jessica de Korte
Tof. Een interviewtje met een Koga. Dat had zelfs Gaastra himself niet verzonnen.
Klinkt als een advertorial voor Koga. Welk tijdschrift leent zich hiervoor?
Wim schreef:Klinkt als een advertorial voor Koga. Welk tijdschrift leent zich hiervoor?
..
Mijn producties van tekst en beeld verschijnen in onder meer The Irish Times, NRC Next, Trouw, AD, Nieuwe Revu, FietsActief, Fiets, Op Pad, Roots en Zin.
Ik heb veel fietsreizen gedaan en heb een koga. Daar heb ik net alle onderdelen af gehaald om ze te transplanteren op een frame van een ander merk, want wat een barrelframe was die Koga (type Globetraveller). Geen enthousiast verhaal over koga, indien je dat zoekt, van mijn kant dus.
Jessica schrijft echt leuke verhalen. Maar ik blijf een hekel aan advertorials hebben.