Hallo Iedereen,
Voor mijn echtgenoot wil ik een vakantiefiets schenken.
Ik geraak er maar niet aan uit ,de prijs van de koga is 1599 Euro en de dealer is op 20 minuten rijden van bij ons.
De Koga is lx en de achterdrager tubus tevens is de koga zéér compleet (bel,spatborden enz..)
Een goede dynamo ,bel en extra's aanwezig kortom het lijkt mij een goede vakantiefiets.
De Snelsafari komt op dezelfde prijs als ik hem laat afmonteren met een lx groep (1399 €) + (40€ kleur) + (160 € magura-remmen).
Dichtsbijzijnde dealer op 1 uur rijden in opwijk Belgïe.
Als ik hem echt af wil hebben komt daar noch een nexusnaafdynamo (70 €)
en tubusdragers (100 €).Deze kan ik altijd achteraf laten monteren natuurlijk.
Wij overwegen om grotendeels in Europa te fietsen en wie weet later buiten Europa (snel zegt dat ik dan andere banden kan monteren voor het buitenland).
Ook twijfel ik of ik spd pedalen laat monteren (45 €).
Ps: Help mij de knoop doorhakken ,het wordt alleszins één van deze twee!
Voor mijn echtgenoot wil ik een vakantiefiets schenken.
Ik geraak er maar niet aan uit ,de prijs van de koga is 1599 Euro en de dealer is op 20 minuten rijden van bij ons.
De Koga is lx en de achterdrager tubus tevens is de koga zéér compleet (bel,spatborden enz..)
Een goede dynamo ,bel en extra's aanwezig kortom het lijkt mij een goede vakantiefiets.
De Snelsafari komt op dezelfde prijs als ik hem laat afmonteren met een lx groep (1399 €) + (40€ kleur) + (160 € magura-remmen).
Dichtsbijzijnde dealer op 1 uur rijden in opwijk Belgïe.
Als ik hem echt af wil hebben komt daar noch een nexusnaafdynamo (70 €)
en tubusdragers (100 €).Deze kan ik altijd achteraf laten monteren natuurlijk.
Wij overwegen om grotendeels in Europa te fietsen en wie weet later buiten Europa (snel zegt dat ik dan andere banden kan monteren voor het buitenland).
Ook twijfel ik of ik spd pedalen laat monteren (45 €).
Ps: Help mij de knoop doorhakken ,het wordt alleszins één van deze twee!