Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2 Trekkersfietsen gezocht! - Forum Wereldfietser

2 Trekkersfietsen gezocht!

Weet er iemand soms waar ik 2 trekkersfietsen (wij zijn 1.75 & 1.77m groot) kan huren voor 2 weken tegen een schappelijke prijs? - periode 8-22 juli
Omdat ik verleden jaar (spaak)problemen kreeg met mijn MBT zou ik dit jaar willen opteren voor een trekkersfiets, daar deze gemaakt zijn om bagage ed. te dragen (en niet te vergeten: tegen een stootje kunnen).
Het probleem hierbij is echter dat er bijna geen winkels zijn die (trekkers)fietsen verhuren (en al zeker niet in de regio Antwerpen, BE).

Ik zou het ten zeerst apprecieren moet iemand mij meer informatie kunnen geven omtrend dit probleem.

Alvast dank bij voorbaat,
Iwein

De meeste een beetje fatsoenlijke mtb's horen prima tegen vakantiegebruik te kunnen (mits niet volgeveerd etc). Je kunt ook een nieuw achterwiel laten maken door een goede wielbouwer. Santos levert ook prima kant en klare vakantiewielen. Dit is vast een goedkopere oplosssing dan een vakantiefiets huren (aannemende dat je mtb's op zich verder in redelijke staat zijn).
Wim

ja neen, dat gaat niet zo eenvoudig.. mijn MBT is een cannondale MX700 met hydr. schijfremmen etc. - die bovendien iets te groot is om even *vlot 2500KM te fietsen... vandaar liever een trekkersfiets huren.

hosti schreef:ja neen, dat gaat niet zo eenvoudig.. mijn MBT is een cannondale MX700 met hydr. schijfremmen etc. - die bovendien iets te groot is om even *vlot 2500KM te fietsen... vandaar liever een trekkersfiets huren.
Als die fiets nu te groot is, is die dat na de vakantie ook nog!

eeuhm.. klopt, maar dan heb ik ondertussen wel minstens 2 weken 1) tintelingen in m'n handen gehad, 2) doen m'n ellebogen zeer en 3) heb ik niks van het uitzicht op de fiets gezien. :?

Mijn MBT verbouwen is GEEN optie!