Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwilligersweekend 2016 - Forum Wereldfietser

Vrijwilligersweekend 2016

Beste vrijwilligers,

Als blijk van waardering voor jullie inspanningen wordt jullie door de vereniging een weekend aangeboden.
Wij hebben geen lijst van vrijwilligers en van wie, wat, waar (en met wie) heeft gedaan.
Maar dat weten jullie zelf wel. Dus heb je de afgelopen twee jaar iets voor de vereniging gedaan, meldt je dan gauw aan.


We hebben voor het weekend van 4-6 maart 2016 een onderkomen gereserveerd, namelijk “Op 't Erf” bij “De Roerdomp” in Westelbeers (N-B) 5091 KN. Je hoeft geen tent mee te nemen, (mag wel) En ook geen kookspullen.

Wij zorgen voor de ingrediënten van de warme maaltijd van zaterdagavond en het ontbijt van zondagmorgen...
Voor de overige maaltijden geldt: zelfzorg.
Wij zorgen ook voor thee, koffie, en ook wat bier, wijn en fris.
Zaterdag en zondag gaan we fietsen. De route volgt nog.

Voor het avondprogramma hebben we nog niets. Wie wil zijn reiservaringen met ons delen? Wij zorgen voor een beamer. Verder kunnen we plannen maken voor 2016.

Wil je erbij zijn: Stuur een mailtje naar wf2015@ziggo.nl en vermeldt met hoeveel personen en wanneer je komt.
We rekenen op circa 40 personen, er zijn 60 bedden.
Slaapzak en kussensloop zelf meenemen.

Jaapvan Dijk & Marlies Scholtes
Jaap,

Is het alleen voor de vrijwilliger of ook voor de partner van de vrijwilliger?
Wat een mooi gebaar! Leuk, veel plezier!
Is inderdaad een mooi gebaar. Ik kan er helaas niet bij zijn. Het valt in de krokusvakantie en dan sta ik nog op de ski, mijn andere grote passie.
Leuk en attent!
Super initiatief, Jaap!
Erg leuk! Ik ga een aanmeldingsmailtje sturen!
Hey,

super dit! Ik heb me aangemeld! Als er nog mensen vanuit België komen: als iemand nog een plaatsje heeft voor mij en mijn fiets? ;)

Groetjes,
Kelly
Is er ondertussen al meer nieuws? :) (routes, aantal deelnemers, avondprogramma, ... )
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik ook, als we met zijn drieen zijn, is een kleinere locatie leuker!
Ik wil vrijdag 4 maart na werktijd (17:00 - 18:00) met de fiets vanuit Den Bosch - Vught naar Westelbeers fietsen, circa 30 km. Liefhebbers?
Wij zijn er vanaf zaterdagochtend ook bij.

Tim & Marly.
Wij ook! Gezellig!
Wim & Marjan
We hadden er graag bij willen zijn maar zijn de hele maand maart aan het fietsen in Marokko/


Ben & Ingrid
Hallo wereldfietsvrijwilligers.
Inmiddels heeft zich 33 mensen aangemeld. Er zijn dus nog enkele plaatsen vrij.
Ben je van mening dat jij er ook bij hoort, meldt je dan snel aan, heb je dieet eisen of eet je liever vegetarisch, laat dat dan gelijk even weten.. De inschrijving sluit op 29 februari. Daarna gaan we inkopen doen.
Aan het programma en fietsroutes wordt nog gewerkt. Het menu voor de zaterdagavondmaaltijd is vastgesteld. Spoedig meer informatie
Marlies & Jaap
Zaterdag avond vertelt Edwin van Ooien over de fietstocht in Nepal, die hij en enkele andere Wereldfietsers, op initiatief van Jim vd Berg hebben gemaakt. Natuurlijk ondersteund met foto en videobeelden.
Daarna zal Marten Gerritsen zijn licht laten schijnen op de ontwikkeling van vakantiefietsen.

Jaap
Ik weet niet of ik het aan kan het verhaal over de Nepalreis aan te moeten horen. :D Volgens mij sterf ik van jaloezie!

Ben ik de enige die voornemens is vrijdagavond al te arriveren? En wat zijn de (kook)faciliteiten ter plekke?

Bert
Ik kom vrijdag ook al.
Ik verwacht vrijdag al meer dan 20 mensen.
voor de kookfaciliteiten: http://www.deroerdomp.nl/Accommodatie.html#Erf en http://www.deroerdomp.nl/Eten.html