Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vanaf Andermatt de Euro Velo 15 langs de Rijn in mei 2016 - Forum Wereldfietser

Vanaf Andermatt de Euro Velo 15 langs de Rijn in mei 2016

Hoi mogelijke tochtgenoot !

Om samen deze fietstocht bij voorkeur in de 2e helft van mei 2016, te maken, is veel gezelliger/leuker dan deze tijd alleen ... " te verbrengen en te beleven.

Het voornemen is: Treinreis naar Andermatt ( oorsprong van de Rijn in het Gotthard massief).
Om vervolgens in 14 dagen via Basel, de Elzas en Duitsland, langs de Rijn terug te fietsen. Dagdoel of voornemen is 60 tot 100 kilometer, waarbij bekijken van bezienswaardigheden en genieten van alles wat op ons pad komt voor de afstand gaat. Voor een impressie van de route, en wat ons onderweg voor ogen komt.....kijk maar eens.... KLik hier!

Wat wil jij ? Overnachten in zimmer frei achtige logementen of kamperen of afwisselend....( ik pas mij daarin makkelijk aan).

Deze tocht staat al langer op een soort wenslijstje.
Wat doorleefde gezondheidsperikelen zijn er voor nodig geweest om het voornemen daadwerkelijk om te gaan zetten.

Wie ben ik. Herman is 55 jaar jong en sinds augustus trotse opa !
Typering. Ben rustig en bedachtzaam, tegelijk energiek en sportief. Ik heb een luisterend oor, neem ruimte en bied/laat ruimte.

Wie of wat zoek ik....een fijne tochtgenoot M/V...want zoals ik al heb gezegd...
met 2 of 3 personen deze tocht te maken vind ik leuker en gezelliger, dan het gehele traject met me, myself and I :lol: te verbrengen en te beleven.

Wanneer jij interesse hebt om deze tocht ook/samen te maken, laat vooral van je horen...ik hoor heel graag van jou !
Ps.
Mocht een andere periode jou beter passen, laat je dan niet tegen houden.
Voor mij is de 2e helft van mei slechts n voorkeur.

Hartelijke groet,

Herman G
Beste Herman,

Ik speel met soortgelijke gedachten voor de Velo15. Ik ben me eigenlijk net dit weekend wat meer aan het oriënteren, en stuit daarbij bij toeval op jouw oproep. Is er een manier om buiten dit forum rechtstreeks te communiceren?

Groet, Marco
Goedendag Marco,
Ik stuur jou een pb bericht met de contact gegevens.