Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Basel-Rome - Forum Wereldfietser

Basel-Rome

Ben op zoek naar een fiets-reisgenoot. Mijn bedoeling is de route ( gedeelte of helemaal) van Benjaminse te volgen, een tentje mee te nemen om af en toe te kamperen en vooral te genieten , ook van een goede maaltijd.
Ik ben een man van 63 jaar , wonend in Rotterdam, en het is de eerste keer dat ik dit ga doen. Wel fiets ik regelmatig en maak de nodige kilometers . Het is natuurlijk belangrijk dat het klikt, want je bent toch voor een behoorlijke tijd op elkaar aangewezen en dat we ongeveer hetzelfde tempo hebben, waarbij het ook mogelijk moet zijn om alleen te fietsen en elkaar weer tegen te komen op de volgende overnachtingsplek.
Wanneer ik dit wil doen ? Mei/ juni of sept/okt. Hoe lang ? 3 a 4 weken.
Ben benieuwd naar de reacties.
Ik ga in juni vanuit Bazel naar Rome.
Ik stuur je PB
vlieg 6 mei van Rotterdam naar Rome en fiets dan terug naar Den Haag via de route van Benjaminse. Zal onderweg hoofdzakelijk kamperen en verwacht met een gemiddelde van ongeveer 100 km/dag weer thuis te komen. Ben een man van 66 jaar fiets sinds mijn prepensioen twee tochten per jaar van gemiddeld 3/4 weken per tocht, omdat mijn vrouw niet van fietsen houdt doe ik het alleen. Mocht dit je aanspreken dan verneem ik dat graag.

Wim
Hallo Wim,
Het spreekt mij wel aan, echter ik wil mijn fietstocht die ik vorig tot Bazel heb gefietst weer vervolgen. Alles is geregeld en hoop rond 22 juni te arriveren in Rome.
Als je het leuk vindt, kijkt dan even op mijn blog.
www.bertnaarrome.reislogger.nl
Veel plezier met je reis.
Gr. Bert
Mijn plannen zijn veranderd. Ga nu met een fietsmaat fietsen van Rotterdam naar Bazel.