Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rutger goes Down Under - Forum Wereldfietser

Rutger goes Down Under

Hoi allemaal,

A.s. donderdag vertrek ik voor mijn reis Down Under. Ik treed in de sporen van Abel Tasman en de VOC, maar niet met een wiebelende schuit, maar per fiets. Eerst zal ik het Zuidereiland van Nieuw-Zeeland aandoen en o.a. het Abel Tasman National Park bezoeken. 19 maart vlieg ik door naar Melbourne waar ik de boot neem naar Tasmanie. Als toetje zal ik vanaf 15 april van Cape Leeuwin naar Exmouth fietsen om wat plaatsen te bezoeken waar ooit Nederlanders zijn geweest zoals Rottnest Island. 19 mei ben ik weer terug in Nederland. Tijdens mijn reis kan je mijn verslagen lezen via de website van Van Herwerden; www.vanherwerden.nl

Rutger

Hi Rutger,

Via deze weg wil ik je alvast een goede reis wensen!!!!
Ik zal je volgen via de aangegeven website.

Groet,
Rena

Rutger,

Het bier is Australie is ijs- en ijskoud. Ik zie je wel weer!

Rutger, ik wens je veel plezier,

Een mooie afsluiting van de reis in W-Aus.

Hi Rutger,
Ben je nog onderweg of inmiddels al thuis?
Groet, Rena :wink:

Hoi allemaal,

Ik ben sinds vrijdag weer thuis in Nederland en nu herstellende van mijn jetlag. Is bijna over, al zit ik nu al vroeg achter de computer.

Over mijn fantastische reis waar ik ook wel stukken heb gefietst door Nieuw-Zeeland, Tasmanie en West-Australie zal ik binnenkort een kort reisverslag maken. Eind van dit jaar (december) staat mijn nieuwe boek over deze reis gepland.

Groeten,

Rutger

wow, klinkt mooi en supergaaf! Succes met je boek!

Hi Rutger,
Ik kijk er naar uit en mocht je ooit een dialezing willen geven, je weet ons te vinden.
Groet, Rena :wink: