Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Landeninformatie voor Nederland - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Landeninformatie voor Nederland

Als een groepje Nederlandse fietsers neerstrijkt op een terras onderweg gaan ze meestal aan de koffie met appelgebak. Nederlandse fietsers zijn de grootste appelgebaketers ter wereld.
Bier geeft korte energie, maar stijgt dan naar je hoofd en zakt in je benen.
In Budel is ongetwijfeld veel Belgische invloed overgewaaid uit Hamont, maar zuipen zij zich daar echt tijdens het fietsen lam aan Budels bier?
Overigens lust ik best wel een biertje, maar dan als apres-fiets.

bert sitters schreef:Als een groepje Nederlandse fietsers neerstrijkt op een terras onderweg gaan ze meestal aan de koffie met appelgebak. Nederlandse fietsers zijn de grootste appelgebaketers ter wereld.
Ik weet niet wat beter is: bier of nederlands appelgebak. Tijdens de Paastrektocht door het Midden-oosten van NL raakte ik toch zwaar teleurgesteld in de kwaliteit van het appelgebak dat geserveerd wordt. Het is diepvriesspul van appelmoes met brokken tussen slap deeg.

Misschien op de landeninfo van NL een waarschuwing plaatsen.

Sjirk

De beste appeltaart haal je bij Dudok! Schrijf dat er maar in! :lol:

Lam zuipen is een groot woord, maar een paar gaan er wel in. Je voelt het inderdaad enkele kilometers later wel in je benen :wink: . Mijn vriendin eet trouwens wel graag appelgebak. Of 's winters warme chocolademelk met slagroom.

Groeten Ruud

hey nick,
al in nederland gefietst of word dat met hemelvaart? hier ben je ook van harte welkom in eindhoven...leuk om slaap plaatsen te hebben en aan te bieden aan vakantie fietsers.....en goed koop voor de vakantieganger :wink:
groetjes mirella