Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006

Twee routes
Zaterdag worden twee routes gefietst:
- 80km route naar de Biesbosch door Joris
- 60km route Dongen-De Moer-Oosterhout door Wim.
Vertrek rond 10.00 vanaf de camping.
Aan jullie de keus!
jim

Een beetje aan de late kant ma ja; gister heeft m'n zus haar linker kleine teentje gebroken en ben ik met haar naar het ziekenhuis geweest. Dat was de reden van mijn - niet aangekondigde - afwezigheid.

Ik hoop dat jullie ondanks het wat mindere weer een mooi weekend gehad hebben. De lezing van Frank van Rijn was in ieder geval inspirerend!

Groetjes,
Jozef

Hoi Jozef,
Jammer dat je er niet bij kon zijn, er was genoeg plek.
Het was een succesvol weekend met 30 deelnemers. Het weer zat niet de hele tijd mee, maar over het algemeen was het best goed en hadden we genoeg zonnige perioden!
De camping was heel erg mooi, prachtige privéplekjes in het bos, een absolute aanrader.
De dialezingen waren inspirerend. De presentaties werden gegeven door Hans (Suriname) en John (India) en die hadden veeeeeel tijd nodig om de presentatie te doen. Heerlijk juist, we hebben gesmuld van de verhalen en de plaatjes.
Voor de liefhebbers, hieronder nog een foto van de twee tentjes van Rena en Jim, allebei een Carl Denig Schorpioen.
Deelnemers: bedankt voor jullie aanwezigheid, inzet en gezelligheid.
jim
Afbeelding

Het was inderdaad weer een toppertje, iedereen bedankt!
Misschien zat het weer niet mee, de sfeer was weer perfect.

Groetjes,

Martijn

Voor foto's van Carolien, zie de volgende site:
http://www.pixagogo.com/4057695239
jim

foto's online! zie ook het foto topic.

maar de foto's staan hier: http://www.pixagogo.com/4057695239

groetjes carolien (jim zit tegelijk met mij dit bericht te plaatsen maar was net iets eerder!)

Dat ziet er weer geweldig uit!!! Ik weet wel een paar leuke teksten bij sommige foto's...

ja rena ik ook wel maar ik had daar ff geen zin in, nu, maar mail ze maar dan zet ik ze er later bij!