Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje naar nog nader te bepalen bestemming gezocht! - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje naar nog nader te bepalen bestemming gezocht!

Hee hoi!

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een fietsmaatje. Voor de bestemming heb ik nog niet echt ideeën mits er niet gevlogen hoeft te worden. 't Is immers een FIETSvakantie :P Geintje.

Wanneer dit alles plaats gaat vinden is nog niet duidelijk. Ik heb veel vrije tijd wat betekent dat ik wel een week of 3/4 weg kan blijven. Ik heb alleen nog geen vaste datum.

Ik ben van plan rond de 70 km. per dag te gaan fietsen (afhankelijk of er bergen zijn natuurlijk) en te gaan kamperen. Ik zoek iemand van rond mijn leeftijd (ik ben 25) en zou diegene graag al snel willen ontmoeten om te kijken of het klikt.

Als er nog vragen zijn (want ik ben vast dingen vergeten, zo'n oproepje plaatsen is niet mijn dagelijkse job) dan hoor ik ze graag!

Groetjes uit het hoge noorden!

Mirjam
Je hebt een privébericht van Christiaan !
Hoi Mirjam

Loopt het een beetje met de reakties? Zonder concreet reisdoel krijg je denk ik of heel veel of heel weinig reakties, was er wel benieuwd naar, vandaar.
Hoi Hoi,
Wat een leuk profiel van jou op deze site.
Je passie voor het fietsen kan ik zeker delen. Ik houd van fietsvakanties. Ik zal dit jaar graag de Midden-Nederlandroute willen fietsen (van Enschede naar Den Haag.
In de zomer plan ik een reis naar Corsica. Ik wil graag een stuk van de GR20 lopen en daarna nog een aantal dagen aan de kust doorbrengen.
Als het net even kan ben ik de rest van het jaar ook veel buiten. Ik roei in Delft. In de zomer ben ik 2 of soms 3 keer in de week aan het roeien. In de weekenden fiets ik graag door de duinen of maak lange strandwandelingen.
In het dagelijkse leven werk ik voor een belangenbehartiger in Den Haag. Ik beheer de financiën van onze vereniging en geef advies aan de verschillende afdelingen.
Heb jij ook al vakantieplannen?
Waar fiets jij het liefst in Nederland?
Lijkt mij leuk van je te horen.
Groet,
Christian
Dag Mirjam

Dat klinkt allemaal goed! Ik zoek ook iemand (of meerdere personen) om al fietsend te gaan reizen. Zelf word ik 27 dit jaar, dus qua leeftijd zit het toch al ongeveer goed :).

Heb je al andere reacties gekregen?

Groetjes
Griet
Hee Mirjam,

Ben jij nog op zoek naar een fietsmaatje?
Ik ben 27 voor komende zomer zoek ik mensen die mee willen op fietsvakantie.
Groetjes,
Marieke
Hoi,

Vanaf a.s.maandag (5 juni) heb ik, zojuist afgestudeerde jongeman van 29, een paar weken de tijd om te fietsen. Bestemming/route minder belangrijk dan goed gezelschap en mijn gangbare reisvrienden hebben geen tijd in juni...

Ik ben breed geïnteresseerd en niet al te moeilijk, behalve dan dat ik arm ben en dus lekker simpel leef en altijd wildkampeer (nou ja meestal, de kunt van urban camping ben ik nog maar ten dele machtig).

Iemand nog op zoek naar een fietsmaatje? Dan hoor ik graag van je!

Groet, Eelke
je hebt PB, Lianne, vrouw, september 24 jaartjes jong.