Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bevroren derailleurs - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Bevroren derailleurs

Martin E. van Doornik schreef:De afbeeldingen in de bovenste topic zijn nu al verdwenen?!?
Ik denk bevroren in de bitjeshemel. :)
Plaatjes weer gemaakt. Geen idee waarom de URL zo snel al weer gewijzigd was. Hopelijk blijft hij zo even werken.

Groeten,

Jurgen
Plaatjes zijn beveiligd door Google (op IP-adres). Het werkt alleen als je ze openstelt voor publiek.
Eh, ik kon ze eerst wel zien, daarna niet meer, en nu ik de nieuwe link heb geplakt weer wel. De URL was dan ook veranderd. Waarom Google drives de link verandert begrijp ik niet helemaal.

Dus dat dat privé is denk ik wat anders. Tenzij de plaatjes nu voor jullie niet zichtbaar zijn? En voor mij wel?

Groeten,

Jurgen
Eh, op mijn tablet kan ik ze nu ook niet meer zien... Dus toch iets met privé. .. Ik zal nog eens kijken later.

Groeten,

Jurgen
Zo dan maar via PicasaWebalbums. Volgens mij zijn de plaatjes nu weer terug. Ik kan ze in ieder geval zowel op de laptop (ingelogd) als op de tablet (niet ingelogd) zien.

Groeten,

Jurgen, die al genoeg antwoorden heeft gekregen dus niet weet waarom hij nog de moeite heeft genomen de plaatjes terug te zetten. ;-)
Tjiplikira schreef:Toen zagen de fiets er ongeveer zo uit:

Afbeelding

Jurgen
Wie gaat er met dit snertweer nou zonder spatborden fietsen? Dat wordt dagelijks de wasmachine draaien, laat staan tijdens fietsreizen.
Ieder zijn meug, Martin.
Je had eens moeten zien hoe we er uit zagen toen we halverwege aanklopten bij de ouders van mijn maat. Ik heb in fietsbroek en thermoshirt zitten gourmetten want de bovenkleding, daar durfde ik niet mee naar binnen. En daarna de sneeuw weer in. :D

Groeten,

Jurgen