Waarop de Moderator(!) reageert met:August schreef: Verkoopgedeelte is geen discussiegedeelte zoals de rest van het forum, zo simpel is het.
Geachte Moderator,Ik weet niet waar August dit op baseert. Mij is dit niet bekend.
In antwoord op uw vraag waar August dit op baseert, zonder namens August te willen spreken, maar slechts omdat het simpelweg ook mijn gedachte was.
Zou het zo kunnen zijn dat ik dit heel misschien baseer op de door de moderators zelf verstuurde Reglementen van mei 2014, specifiek voor het verkoopgedeelte? Of anders misschien zelfs op een uitspraak van de Moderator zelf:
Dat daarnaast iets niet per definitie voor de eeuwigheid vast staat zal een ieder die aan dit inspraaktopic deelneemt duidelijk zijn.Beste mensen,
Dit is een verkoop topic, geen discussie topic.
Overigens komt het mij prudent over dat wanneer een Hans/Moderator zich in dit soort discussies mengt, hij dat in een aparte posting doet. En niet in een 'dienstmededeling'-posting.
Ik durf, zelfs na herlezing, niet met zekerheid te zeggen of dat nu een mening van één Moderator betreft, mening van de moderatoren (met één mond spreken?) of toch de mening van de HvdV zoals hij die ook in 2800 andere postings verwoordt. Juist omdat de moderators wat mij betreft iets boven de partijen staan, dienen m.i. dit soort onduidelijkheden zo veel als mogelijk te worden voorkomen (reden van mijn late reactie is overigens diezelfde onduidelijkheid)
groet, Mike