[Ik ga mijn Koga Miyata Terraliner verkopen.Het is een prachtreis fiets maar blijkt toch voor mij aan de grote kant .ik ga dit jaar vanaf Sevilla naar Santiago en dan door via de Noordkust van gallicië naar Pau (fr)]
Dus voor die tijd moet ik een andere fiets en deze te koop aanbieden voor de nodige financiëen
Terraliner Trendy
Frame is van 2000
Hoogte 66 cm
Schakelwerk/gripshifters Sram 9.0
27 versnellingen .Nieuw blok (9)
remmen : Magura hydraulisch HS33
velgen . nieuwe 40 spaaks Mavic 519
banden : schwalbe marathon nieuw
vlinderstuur
voor en achterdragers Koga
spatborden (optioneel)
shimano spd /gewoon pedalen
batterypack verlichting
selle royal
bidonhouders
pompje
Het frame is niet fonkelshining.Er zitten wat krasjes en zo op van de tocht naar Santiago in 2003.Maar geen scheurtjes of ander flauwekuldingen .
De fiets is dus in prima staat .Voor de fietser van 1.90 of langer is het een mooi werkpaard en klaar voor de reis met bagage.
O ja voor de ethici : kleur donkerblauw
Mocht je een foto willen dan kun je het beste even mailen want ik krijg dat hier niet voor elkaar.
groeten Frans
Dus voor die tijd moet ik een andere fiets en deze te koop aanbieden voor de nodige financiëen
Terraliner Trendy
Frame is van 2000
Hoogte 66 cm
Schakelwerk/gripshifters Sram 9.0
27 versnellingen .Nieuw blok (9)
remmen : Magura hydraulisch HS33
velgen . nieuwe 40 spaaks Mavic 519
banden : schwalbe marathon nieuw
vlinderstuur
voor en achterdragers Koga
spatborden (optioneel)
shimano spd /gewoon pedalen
batterypack verlichting
selle royal
bidonhouders
pompje
Het frame is niet fonkelshining.Er zitten wat krasjes en zo op van de tocht naar Santiago in 2003.Maar geen scheurtjes of ander flauwekuldingen .
De fiets is dus in prima staat .Voor de fietser van 1.90 of langer is het een mooi werkpaard en klaar voor de reis met bagage.
O ja voor de ethici : kleur donkerblauw
Mocht je een foto willen dan kun je het beste even mailen want ik krijg dat hier niet voor elkaar.
groeten Frans