Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Natuurkampeerterrein De Boschplaatse is niet meer - Forum Wereldfietser

Natuurkampeerterrein De Boschplaatse is niet meer

Ook het nieuwe Groene Boekje met natuurkampeerterreinen ontvangen?
Opvallend is dat De Boschplaatse in Blijham (Groningen) uit het boekje is verdwenen.
Afgelopen zomer was ik er nog: een opmerkelijk terrein op het landgoed van Jonkvrouwe Lous de Savornin Lohman. Telg uit het beroemde adellijke geslacht, dat diverse bekende staatslieden en hoge officieren heeft voortgebracht.
De excentrieke dame woonde al op het landgoed sinds 1972.
Het was wat verwilderd. De parelhoenders kwamen langs mijn tent. Lous toonde zich beledigd toen ik het pluimvee noemde. Op 72 jarige leeftijd werd het voor haar moeilijk om alles bij te houden. Ze vroeg aan de kampeerders om zelf de toiletten schoon te houden.
Het landgoed is nu verkocht. Jammer, een bijzondere kampeerplek is er niet meer. Wil je toch in dit leuke deel van Groningen kamperen, dan is op slechts een paar km in Wedde natuurkampeerterrein Aan de Hoorndermeden. Totaal ander karakter. Goed geregeld met dagverblijf en prachtige autovrije veldjes. Alleen voor tenten, want het terrein is ontoegankelijk voor automobielen. Zie: http://verkeersbureaus.info/fietsrondje ... -in-wedde/
Wat misschien wel handig is, er staan nu een aantal kampeerterreinen voor groepen in.

Ronald van der Perk
Ronald van der Perk schreef:Wat misschien wel handig is, er staan nu een aantal kampeerterreinen voor groepen in.

Ronald van der Perk
Er zit inderdaad een aantal nieuwe bij!
Offtopic wellicht, maar had ik het boekje al moeten ontvangen?
Jarno schreef:Offtopic wellicht, maar had ik het boekje al moeten ontvangen?
Kan zijn dat het met de kerstkaarten drukte e.d. allemaal wat later uitvalt. Ik heb de mijne in ieder geval 2 dagen geleden in de bus mogen ontvangen.
stef.l schreef:
Jarno schreef:Offtopic wellicht, maar had ik het boekje al moeten ontvangen?
Kan zijn dat het met de kerstkaarten drukte e.d. allemaal wat later uitvalt. Ik heb de mijne in ieder geval 2 dagen geleden in de bus mogen ontvangen.
Was blijkbaar voor de kerst al binnen, maar vrouwlief had het boekje zodanig neergelegd dat ik deze zojuist pas 'ontvang'. :roll:
Ik snap nu ook dat ik nog geen nieuw groen boekje heb ontvangen. Blijkbaar stond er een rekening sinds november klaar, hadden ze geen emailadres van me, en was de post extreem graag. Gisteren kreeg ik een brief waarin stond dat ik online de rekening kan betalen die gedateerd was op november 2015. Nog een paar dagen geduld dus, dan heb ik hem ook weer binnen.