Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1x Schwalbe Marathon Supreme vouwband 50-622 (28-2.00) nieuw - Forum Wereldfietser

1x Schwalbe Marathon Supreme vouwband 50-622 (28-2.00) nieuw

Gloednieuw. Het betreft één exemplaar. Zat bij een wiel dat ik kocht. Vanwege te weinig plaats in het frame kan ik het zelf niet gebruiken. Inclusief een nieuwe Continental binnenband met Frans ventiel.

€35 af te halen in Utrecht.

[sarcasme]*** LET OP. ADVERTENTIE VAN NIET-LID VAN DE VERENIGING. PAS OP! OMSCHRIJVING ZOU WEL EENS TE POSITIEF KUNNEN ZIJN. WIE WEET HOE OUD DE BAND EIGENLIJK WEL NIET IS EN OF DEZE GEEN VERBORGEN GEBREKEN KENT. NADER ONDERZOEK WIJST UIT DAT DE BETREFFENDE BAND BIJ EEN INTERNETWINKEL IN DUITSLAND NU IN DE AANBIEDING IS, DUS LAAT DEZE ADVERTENTIE MAAR BETER LINKS LIGGEN. ***[/sarcasme]
peter de rijk schreef:Volgens de huisregels is discussie/opmerkingen over de vraagprijs in deze rubriek niet toegestaan. Duidelijk toch?
Klopt!
Http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 11&t=22550

Reacties op advertenties
Reageren op de advertentie dient alleen te gebeuren als je verduidelijking van het aangebodene wilt hebben, of een andere vraag over het product hebt. Als het een relevante vraag is, dan is de verkoper is verplicht hier antwoord op te geven (binnen afzienbare tijd, maximaal een week). Gebeurt dit niet, dan heeft de moderator het recht de advertentie te verwijderen. Blijkbaar is de verkoper dan niet meer geïnteresseerd in de verkoop.
Alhoewel het handelen en/of het doen van de aankoop via het forum kan, raden wij aan dit via PB en/of email te doen.

Opmerkingen en/of uitspraken over de aanbieder, de kwaliteit en/of prijs zijn niet toegestaan. Bij overtreding van deze regel, dan wordt je post zonder bericht (PB) verwijderd en krijg je een waarschuwing. Na meerdere waarschuwingen volgt een ‘ban’.

Ik voel een mod-break aankomen :roll:

Je kunt overigens in een andere rubriek wel een apart topic starten om iets te bespreken. Dat dan weer wel.
En inderdaad... Daar is 'tie.

Graag nog even aan de huidige regels voldoen. Ik start een ander topic om de regel ter discussie te stellen.
[sarcasme]*** LET OP. ADVERTENTIE VAN NIET-LID VAN DE VERENIGING. PAS OP! OMSCHRIJVING ZOU WEL EENS TE POSITIEF KUNNEN ZIJN. WIE WEET HOE OUD DE BAND EIGENLIJK WEL NIET IS EN OF DEZE GEEN VERBORGEN GEBREKEN KENT. NADER ONDERZOEK WIJST UIT DAT DE BETREFFENDE BAND BIJ EEN INTERNETWINKEL IN DUITSLAND NU IN DE AANBIEDING IS, DUS LAAT DEZE ADVERTENTIE MAAR BETER LINKS LIGGEN. ***[/sarcasme]
:roll: :shock: