Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vliegen vanuit Lissabon - Forum Wereldfietser

vliegen vanuit Lissabon

We willen naar Lissabon fietsen en terug naar huis vliegen. Fietsen inpakken in een fietshoes (naar Brussel), kan dat? Zo ja, met welke luchtvaartmaatschappij?
Dank voor info
Volgens Skyscanner vliegen in elk geval Ryanair, Vueling en Brussels Airlines rechtstreeks van Lissabon naar Brussel. Voor de verpakkingsmethode moet je de website van de luchtvaartmaatschappij raadplegen.
Welke route gaan jullie volgen en welk jaargetijde?

groetjes,
Linda
De route van Benjaminse: Route Iberica
In mei-juni
Ryanair vliegt niet op Brussel-Internationaal, maar op Charleroi. Wordt op de markt gezet als Brussel-Zuid, maar is 60 km ten zuiden van Brussel.
Tegenwoordig vliegt Ryanair ook van en naar Brussel-Internationaal (Brussel Zaventem), vanuit Lissabon iedere dag zelfs in 2016.
fietserke48 schreef:De route van Benjaminse: Route Iberica
In mei-juni
Denken jullie wel aan de temperatuur, in Juli/Augustus is het +40 graden in sommige delen.
Ik ga zelf in April weg en ik ga de route precies andersom fietsen. Met de bus reis ik naar Bordeaux om dan vervolgens naar Pau te fietsen voor de Ruta Iberica. daarna aansluitend fiets ik de fietsroute naar en door Andalusië naar Barcelona om vervolgens weer terug naar Nederland te fietsen.
De bus is een goede optie, wellicht voor Lissabon erg ver maar je kan altijd even kijken op Flixbus (Duitse busmaatschappij oa. Meinfernbus)
Heel veel plezier met het plannen in ieder geval en wie weet komen we elkaar tegen;)