Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winterkampeerplaats Leeuwarden - Forum Wereldfietser

Winterkampeerplaats Leeuwarden

Beste wereldfietsers,

Weet een van jullie een camping of kampeerveldje in de omgeving van Leeuwarden waar ik het weekend van 13/14 februari kan overnachten? Ik doe mee met de fiets-Elfstedentocht en wil fris aan de start verschijnen. Doen er nog meer van deze club mee?
Hartelijk groet.
Ik doe ook mee. Kamperen had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht . Maar bij deze temperaturen...ben dus ook wel benieuwd naar de mogelijkheden.
Hoi,

Zekers doen wij mee, we gaan alleen niet kamperen maar rijden ff met de auto naar de start. Wel prima kampeer weer trouwens.
Welke zijn open in februari?
bert sitters schreef:Welke zijn open in februari?
In België gebruiken we hiervoor een telefoon, de nummers staan vermeld op de website :D
Mocht je geen camping vinden, op de site verwijst men ook naar couchsurfers...
http://www.camping-taniaburg.nl/camping

Camping Taniaburg is volgens mij open in de winter, wij hebben er al eens in november gekampeerd. Een leuke camping pal aan de rand van de stad in het Leeuwarder bos tegen Bilgaard aan.
Wij fietsen ook mee. We gaan die dag met de auto op en neer naar Leeuwarden.
En nu maar hopen op een echte winterse tocht...
groet,
Frenk en Margo
En hoe is het gegaan bij deze barre omstandigheden? Ik ben door een operatie helaas ( of gelukkig) niet van start kunnen gaan.
Een echte Wereldfietser laat zich niet tegenhouden door een beetje winter, maar daar dacht de organisatie anders over: Winterfietselfstedentocht stilgelegd.