Additionally, paste this code immediately after the opening tag: opnieuw: Santos Travelmaster, rohlof en riem - Forum Wereldfietser

opnieuw: Santos Travelmaster, rohlof en riem

Opnieuw aangeboden. Fiets was al verkocht echter kreeg de nieuwe eigenaar ontslag. Omdat ik dat erg vervelend vond voor de nieuwe eigenaar heb ik de verkoop ongedaan gemaakt.
Toon in de advertentie is wat streng maar dat moet nu eenmaal op marktplaats.

Foto's en biedingen hier--> http://link.marktplaats.nl/m979672596

Nette Santos travelmaster 2.8 57cm met de volgende opties aangeboden:
Riem
Rohloff
CSS velgen( die geen slag hebben)
XT dual spd pedalen
Stuurtas beugel met gps optie.
Magura HS33 remmen
Brooks B17 zadel(zit er nu niet op)
3 bidon houders waarvan 1 er nu in gebruik is voor gereedschap en plakspullen.
5 originele extra spaken en nippels per wiel(nog nooit spaakbreuk gehad trouwens)
Origineel rohloff bewijs(nodig voor de 100.000km garantie)
Pompje wat op het frame zit.

Deze fiets is 3 jaar jong en heeft elk jaar alle beurten gehad die nodig waren.
Fiets heeft rond de 13.000km gefietst.
Omdat ik een lichtere fiets wil gaat deze weg.
Mede daarom heb ik de spatborden vervangen door curana c-lite spatborden.
Je krijgt de originele sks spatborden er bij!
Banden die er nu op zitten zijn 37mm Conti travel contact in comfort merk ik geen verschil tov 42mm. Behalve dat ik op mijn dagelijkse ronde 2km per uur sneller ben.
Vorig jaar is de rohloff shifter vervangen door het laatste model wat veel fijner schakelt dan de vorige.
Daarnaast zijn de schakelkabels als de 9mm kabel op de as vervangen.
Hierdoor schakelt deze rohloff soepeler dan alle rohloffs die ik ben tegengekomen!
Verder heeft hij door mij alle onderhoud gehad die nodig was en zelfs meer omdat ik heel zuinig ben op mijn materiaal.
Dat betekend dat alle boutjes, trapassen en trappers elk jaar zijn los gemaakt en voorzien van montage pasta als mede de ex-center.
Ook gaat zijn de voornaaf en trappers elk jaar uit elkaar geweest en voorzien van nieuw lithium vet.
Kortom: zeer mooie en degelijke maar vooral betrouwbare fiets die gemaakt is om nog 80.000km mee te kunnen.
Je kan zo met deze fiets de wereld rond. Zal je wel nog even low riders moeten monteren want die zitten er niet bij.

Ow en koopjes jagers geen interesse.
Dus niet mailen met een bod en het bieden vanaf!
Gewoon meebieden en de hoogste bieder krijgt de fiets.
En nee ik ben niet arm en zit niet om geld verlegen als de fiets niet opbrengt wat ik er voor wil hebben dan gaat hij door als stadsfiets.
EN nee ik hoef ook niet snel van deze fiets af.

Dus ja een graag een goed bod van iemand die snapt wat deze fietsen waard zijn en serieus geïnteresseerd is in deze fiets. Die is welkom om te komen proefrijden en een bak koffie.
Helaas een maatje te klein voor mij.
Ben wel benieuwd naar de volgende fiets die je op het oog hebt.
Die is al gekocht.
Een lichte gravelracer met shimano Di2 en schijfremmen.
Daarna ga ik over op pinion met schijfremmen enz
Mooie fiets. Die zal wel een gelukkige eigenaar vinden.
Volgens mij is de 100.000km garantie van Rohloff niet een waar je 100% op kunt rekenen daar het officieel 2 jaar is. Of de Nederlandse importeur moet een officiële garantie afgeven van 100.000km.
Origineel rohloff bewijs(nodig voor de 100.000km garantie)
Dit klopt dus niet, is ook nooit geweest, een verhaal wat door de jaren heen een Eigen leven is gaan leiden.
Garantie is en was altijd 2 jaar. Ze waren alleen erg coulant, wat sinds kort is veranderd.
Op verzoek van Slaapt gesloten, fiets verkocht.