Additionally, paste this code immediately after the opening tag: coulance idworx - Forum Wereldfietser

coulance idworx

Tijdens het spannen van de ketting van mijn ER brak een inbusboutje waarmee ik de exentrische trapas met behulp van een momentsleutel vast zet. Misschien metaal moeheid? De fiets is immers bijna 11 jaar oud. Gelukkig kon ik het resterende boutje uit het frame krijgen door hier een gaatje in te boren waardoor op een gegeven moment het afgebroken boutje meedraaide. Gezien ik niet de schroefdraad in het frame wilde beschadigen en de voor mij dicht bijziende Idworx dealer z’n 75 km verder op is besloot ik Idworx te mailen voor een nieuw origineel inbusboutje. Enkele uren later mailde ze terug dat ze me een boutje zouden opsturen. Een paar dagen later ontving drie boutjes in mijn brievenbus. Geen verzendkosten, geen administratie kosten of de kosten van de boutjes zelf. Wat ik overigens graag had betaald. Dit is toch mooi, een decennia geleden een geweldige fiets gekocht waar ik dagelijks nog van geniet en tot op heden nog altijd kunnen rekenen op een stukje service en ondersteuning!!!
Dat is gewoon een stukje hele mooie service Roger.
Gelukkig zijn er meer bedrijven die in dit soort gevallen heel netjes zijn.

Bij mijn SKS racepomp zat het boutje handvat los. En jawel het boutje schiet los en een onderdeel rolt mijn pikdonkere garage in. Weg. Dikke pech en eigen schuld want ik had het gewoon kunnen aandraaien.

Ik bekijk de partslist van SKS en kom er niet helemaal uit, dus een mailtje naar SKS om te informeren welk onderdeel ik moest bestellen. Een vriendelijk mailtje van klantenservice en een paar dagen later het complete bevestiging setje voor een handvat in de bus. Gratis! Ik hoefde niet eens een bon te laten zien....

Van dat soort dingen kan ik gewoon echt blij worden. Het zijn de kleine dingen die het doen! Dus die man/vrouw bij Idworkx weet precies hoe hij de juiste snaar moet raken. Heerlijk toch?