Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampeerspullen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Kampeerspullen

Hello,

I am interested in the MSR Alpine 2 pot set, is it still available?

Best,

Gulce
bonvivant schreef:Omdat mijn 4 jarige fietsreis niet doorgaat plaats ik hierbij mijn kampeerspullen.


1 x Cocoon liner mummy zijde (vraagprijs € 40,00) nieuw

1 x Slaapmat Thermarest NeoAir All Season (vraagprijs€120,00 nieuw
1 x Thermarest Neo Air mini pump (vraagprijs € 30,00) nieuw

1 x VAUDE Drop pants II Men L (vraagprijs € 55,00) nieuw
1 x VAUDE Drop II Men jack XL (vraagprijs € 75,00) nieuw
1 x VAUDE Spray Hood II Capuchon (vraagprijs € 23,00) nieuw
1 x VAUDE Overschoen (waterdicht) Maat 40-43 (vraagprijs € 15,00) nieuw

1 x Hilliborne zwart/zilver fietshelm maat 54/57 (vraagprijs € 50,00) gebruikt
1 x Zefal Multi position spiegel (vraagprijs € 5,00) gebruikt
1 x Afstandhouder oranje (vraagprijs € 5,00) gebruikt
1 x Bagagenet zwart (vraagprijs € 5,00) nieuw


Ophaal/Verzendkosten zijn voor de koper

Ik heb de originele verpakkingen en kan de nota's overleggen.
bonvivant schreef:Omdat mijn 4 jarige fietsreis niet doorgaat plaats ik hierbij mijn kampeerspullen.


1 x Cocoon liner mummy zijde (vraagprijs € 40,00)

1 x Slaapmat Thermarest NeoAir All Season (vraagprijs€120,00)
1 x Thermarest Neo Air mini pump (vraagprijs € 30,00)

1 x Alite monarch chair wipstoel (vraagprijs € 57,00)

Regenkleding: Zeer hoogwaardige kwaliteit. Super licht. Past in 2 kleine hoesje's
Vaude Drop pants Men L zwart vraagprijs € 55,00 nieuw
Vaude Drop II men jas XL zwart vraagprijs € 75,00 nieuw
Vaude Spray Hood II Capuchon zwart vraagprijs € 23,00 nieuw
Vaude Overschoen (waterdicht) M 40-43 vraagprijs € 15,00 nieuw

1 x Hiliborne zwart/zilver fietshelm maat 54/57 maat 54/57 (vraagprijs € 50,00) gebruikt
1 x Zefal Multi position spiegel (vraagprijs € 5,00) gebruikt
1 x Afstandhouder oranje (vraagprijs € 5,00) gebruikt
1 x Bagagenet (vraagprijs € 5,00) nieuw

Ophaal/Verzendkosten zijn voor de koper

Ik heb de originele verpakkingen en kan de nota's overleggen.
Is het antwoord nou ja, of nee?
bonvivant schreef:Omdat mijn 4 jarige fietsreis niet doorgaat plaats ik hierbij mijn kampeerspullen.


Alle spullen zijn ongebruikt.


1 x Cocoon liner mummy zijde (vraagprijs € 40,00)

1 x Slaapmat Thermarest NeoAir All Season (vraagprijs €120,00)
1 x Thermarest Neo Air mini pump (vraagprijs € 30,00)

1 x Alite monarch chair wipstoel (vraagprijs € 57,00)

Ophaal/Verzendkosten zijn voor de koper

Ik heb de originele verpakkingen en kan de nota's overleggen.
Ik neem aan dat je nu steeds post wat je nog hebt? Misschien is het handiger je startpost daarvoor telkens aan te passen - daarop komen de meeste mensen binnen, en hoeven ze niet door de antwoorden heen te gaan om te vinden wat jij nog beschikbaar hebt.

Als je dan ook in die startpost iets meldt als "STARTPOST IS ALTIJD ACTUEEL" ofzo, is het helemaal mooi;)!

't Is aan jou, succes met de verdere verkoop!
Travelmaster schreef:Ik neem aan dat je nu steeds post wat je nog hebt? Misschien is het handiger je startpost daarvoor telkens aan te passen - daarop komen de meeste mensen binnen, en hoeven ze niet door de antwoorden heen te gaan om te vinden wat jij nog beschikbaar hebt.

Als je dan ook in die startpost iets meldt als "STARTPOST IS ALTIJD ACTUEEL" ofzo, is het helemaal mooi;)!

't Is aan jou, succes met de verdere verkoop!
Dank u .

Bedoelt u met Startpost de eerste aanmelding die bovenaan staat?
Wim
Ja, jouw allereerste bericht op pagina 1 van dit onderwerp "Kampeerspullen". Die kun je altijd aanpassen.
Travelmaster schreef:Ja, jouw allereerste bericht op pagina 1 van dit onderwerp "Kampeerspullen". Die kun je altijd aanpassen.
Hartelijk dank Travelmaster. Soms heb ik het idee dat ik het doorheb. Nee hoor, nog steeds niet.
Gelukkig dat er nog helpers zijn. Ik ga dit advies ten uitvoer brengen.

Groetje's Wim
Graag gedaan hoor! Jouw methode werkt ook wel, maar de door mij omschreven methode is best wel ingeburgerd in het forumwereldje. Volgens mij, dan :wink: .

Fijne dag!

Menno
Ik zal er voor zorgen dat deze pagina altijd actueel is. Zodra er een verandering is zal ik deze vermelden.
bonvivant schreef:Omdat mijn 4 jarige fietsreis niet doorgaat plaats ik hierbij mijn kampeerspullen en fietsspullen.


Bij alle spullen staat vermeld of ze nieuw of gebruikt zijn.
Mijn uitgangspunt voor een goede transactie is: Koper en verkoper moeten een goed gevoel overhouden na de transactie.
Dat dit uitgangspunt resultaat heeft blijkt wel uit de snelle verkoop van mijn fiets + reservematerialen/ gereedschap, mijn tent, mijn fietstassen en inmiddels de meeste kampeerspullen.

1 x Cocoon liner mummy zijde (vraagprijs € 40,00) nieuw

1 x Slaapmat Thermarest NeoAir All Season (vraagprijs €120,00) nieuw
1 x Thermarest Neo Air mini pump (vraagprijs € 30,00) nieuw

1 x Alite monarch chair wipstoel (vraagprijs € 57,00) nieuw

1 x VAUDE Drop II pants Men L (vraagprijs € 55,00) nieuw
1 x VAUDE Drop II Men jack XL (vraagprijs € 75,00) nieuw
1 x VAUDE Spray Hood II (vraagprijs € 23,00) nieuw
1 x VAUDE Overschoen waterdicht Maat 40-43 (vraagprijs € 15,00) nieuw

1 x Hiliborne zwart?zilver fietshelm maat 54/57 (vraagprijs € 50,00) gebruikt
1 x Zefal Multi position spiegel (vraagprijs € 5,00) gebruikt
1 x Afstandhouder oranje (vraagprijs € 5,00) gebruikt
1 x Bagagenet zwart (vraagprijs € 5,00) nieuw

Ophaal/Verzendkosten zijn voor de koper

Ik heb de originele verpakkingen en kan de nota's overleggen.
Travelmaster schreef:Graag gedaan hoor! Jouw methode werkt ook wel, maar de door mij omschreven methode is best wel ingeburgerd in het forumwereldje. Volgens mij, dan :wink: .

Fijne dag!

Menno
Hoi Menno,
Ik heb nu de startpagina aangepast maar deze is niet veranderd. Is gewoon op pagina 2 geplaatst.
Ik snap er echt niets meer van.

Wim
Wim, met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat het mij nu ook niet lukt om een eigen startpost te wijzigen :oops: . Ik zou zweren dat dat op dit forum mogelijk was, maar het lukt mij ook niet. Het ligt dus niet aan jou! Ik zal in de war zijn geweest met een ander forum.

Dus: gewoon doorgaan op de manier waarop je bezig was, iets anders weet ik ook niet!

Sorry voor de verwarring.

En als iemand weet of en zo ja hoe je wél je startpost kunt wijzigen, schroom niet het hier even te melden;).
Travelmaster schreef:Wim, met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat het mij nu ook niet lukt om een eigen startpost te wijzigen :oops: . Ik zou zweren dat dat op dit forum mogelijk was, maar het lukt mij ook niet. Het ligt dus niet aan jou! Ik zal in de war zijn geweest met een ander forum.
Het was mogelijk, maar nu niet meer. Te veel forumleden met een kort lontje, die gefrustreerd raakte en hun post moedwillig verwijderden. :)

Piet.
Travelmaster schreef:Wim, met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat het mij nu ook niet lukt om een eigen startpost te wijzigen :oops: . Ik zou zweren dat dat op dit forum mogelijk was, maar het lukt mij ook niet. Het ligt dus niet aan jou! Ik zal in de war zijn geweest met een ander forum.

Dus: gewoon doorgaan op de manier waarop je bezig was, iets anders weet ik ook niet!

Sorry voor de verwarring.

En als iemand weet of en zo ja hoe je wél je startpost kunt wijzigen, schroom niet het hier even te melden;).
Menno,
De pijn is al minder, nu ik weet, dat niet ik alleen moeite met dit gebeuren heb.
Sowieso vind ik het fijn dat je me wilt helpen.
Wim
Geen probleem Wim. En Piet, dan liet mijn geheugen me toch niet helemaal in de steek. Dank voor de opheldering!
Je berichten aanpassen die je met het wijzig-knopje, niet met het quote-knopje.

Iedereen kan tot een week lang zijn eigen berichten aanpassen.
Een aanpassing wordt niet gekenmerkt als een wijziging zolang er geen reacties zijn. Handig bij tikfoutjes.
Degene die het eerste bericht heeft geschreven kan ook de titel van de discussie aanpassen, ook gedurende een week.

De pagina's 2, 3 etc. worden automatisch aangemaakt om te voorkomen dat er te veel berichten op één pagina zouden verschijnen.
Ah, tijdgebonden dus. En ff gecheckt: bij het topic dat ik vanochtend opende staat het wijzigknopje dus wel. Het verhaal van Piet gaat dus maar ten dele op, denk ik - of het tijdgebonden effect moet recent zijn ingebouwd?

Dank Leon!
Dit is een paar maanden geleden gewijzigd. De aanleiding was wat Piet al aangaf.
We hebben mensen gehad die de inhoud van al hun berichten gingen zitten wijzigen in een '.'. Dat verminkte de discussies zo, dat we deze regel ingesteld hebben.

Om het probleem van de TS op te lossen. In incidentele gevallen wil de moderator (en/of ik) hier wel mee helpen. Ik kan de eerste post wel wijzigen door daar bv in te zetten: 'Zie laatste post voor de actuele stand van zaken'.

De TS kan dan steeds onderaan wijzigen.
HansvanderVeeke schreef:Dit is een paar maanden geleden gewijzigd. De aanleiding was wat Piet al aangaf.
We hebben mensen gehad die de inhoud van al hun berichten gingen zitten wijzigen in een '.'. Dat verminkte de discussies zo, dat we deze regel ingesteld hebben.

Om het probleem van de TS op te lossen. In incidentele gevallen wil de moderator (en/of ik) hier wel mee helpen. Ik kan de eerste post wel wijzigen door daar bv in te zetten: 'Zie laatste post voor de actuele stand van zaken'.

De TS kan dan steeds onderaan wijzigen.
Dat zal ik zeer op prijs stellen. Dus wilt u dit alstublieft in mijn geval doen.
Hartelijk dank hiervoor.
Wim