Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampeerspullen - Forum Wereldfietser

Kampeerspullen

Let op. De lijst met beschikbare spullen verandert als er wat verkocht is. Kijk aan het einde van dit topic (laatste pagina) wat er nog beschikbaar is.
-------------------------

Omdat mijn 4 jarige fietsreis niet doorgaat plaats ik hierbij mijn kampeerspullen.


Alle spullen zijn ongebruikt.

Tevens heb ik mijn fiets Santos Travelmaster 2.6 alu, 23 inch zwart mat + reservematerialen/ gereedschap aangeboden.

1 x Cocoon liner mummy zijde (vraagprijs € 40,00)
1 x Cocoon kussen Ultralight (vraagprijs € 20,00)
1 x Slaapmat Thermarest NeoAir All Season (vraagprijs€120,00
1 x Thermarest Neo Air mini pump (vraagprijs € 30,00)
1 x MSR Alpine Fry Pan (vraagprijs € 18,00)
1 x MSR Alpine dish brush (afwasborstel) (vraagprijs € 3,00)
1 x Alite monarch chair wipstoel (vraagprijs € 57,00)

Ophaal/Verzendkosten zijn voor de koper

Ik heb de originele verpakkingen en kan de nota's overleggen.
PB gestuurd.
Interesse in je slaapzak.
Net en PB gestuurd voor

Slaapmat Thermarest NeoAir All Season
1 x Thermarest Neo Air mini pump
Hilleberg Nammatj 3 GT + footprint Nammatj 3 GT
Heb je een PB gestuurd voor de MSR Dragonfly
ook ik heb gisteren een pb gestuurd......maar nog niets gehoord.
Anja
Hetzelfde hier .... geen antwoord. misschien gaat die reis toch door! :)
Jullie weten dat je kunt zien of je bericht is geopend? Als er in je outbox niks staat, heeft de ontvanger 'm geopend.
Grum schreef:Hetzelfde hier .... geen antwoord. misschien gaat die reis toch door! :)
Ik heb gisteren een PB gestuurd. Nee de reis gaat niet door.
En nu heb ik opnieuw een PB gestuurd.
Met vriendelijke groet, Wim
dijken63 schreef:ook ik heb gisteren een pb gestuurd......maar nog niets gehoord.
Anja
Beste Anja,

Ik heb gisteren een PB gestuurd.
Nu opnieuw een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Wim
nijpe schreef:Heb je een PB gestuurd voor de MSR Dragonfly
Geachte Nijpe,
Ik heb gisteren een PB gestuurd.
Nu opnieuw een PB gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Wim
Grum schreef:Net en PB gestuurd voor

Slaapmat Thermarest NeoAir All Season
1 x Thermarest Neo Air mini pump
Hilleberg Nammatj 3 GT + footprint Nammatj 3 GT
Geachte Grum,

Ik heb gisteren een PB gestuurd.
Zojuist opnieuw een PB gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Wim
LHTJoost schreef:PB gestuurd.
Interesse in je slaapzak.
Geachte LHTJoost,

Ik heb gisteren een PB gestuurd.
zojuist opnieuw een PB gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Wim
Travelmaster schreef:Jullie weten dat je kunt zien of je bericht is geopend? Als er in je outbox niks staat, heeft de ontvanger 'm geopend.
Geachte moderator,

Ik heb gisteren naar allen een PB gestuurd.
Ook zojuist heb ik dit opnieuw gedaan.
Of ik doe iets fout, danwel de ontvangers doen iets fout?

Met vriendelijke groet,

Wim Verhoef
Ik ben geen moderator hoor :wink: . Maar als jij nog een bericht in je outbox hebt staan, heeft de ontvanger 'm nog niet geopend. Geef elkaar even de tijd;).
bonvivant schreef:
LHTJoost schreef:PB gestuurd.
Interesse in je slaapzak.
Geachte LHTJoost,

Ik heb gisteren een PB gestuurd.
zojuist opnieuw een PB gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Wim
Ik heb je geantwoord geen interesse meer te hebben vanwege de vraagprijs. Succes met de verkoop.
Misschien is het een idee om prijzen bij je produkten neer te zetten, dat scheelt veel heen en weer gemail denk ik...
Sterker nog: in een niet al te ver verleden werd dat bestempeld als goed gebruik. Ik ben er ook een voorstander van.
Misschien is het een idee om prijzen bij je produkten neer te zetten, dat scheelt veel heen en weer gemail denk ik...
2. Advertentie plaatsen
Het te verkopen artikel moet zo volledig mogelijk omschreven zijn. Het liefst met naam, merk, type, ouderdom en hoe gebruikt het is. Zijn er bekende mankementen aan? Wat is de vraagprijs? Waar te bezichtigen? En Kun je een linkje geven naar het artikel bij de fabrikant? En, nog beter, kun je een paar foto's plaatsen (hoe je dat doet, lees je hier).

Wellicht is het de verkoper nog niet bekend met het reglement, gezien de aanmaakdatum van zijn account zou me dat overigens ook niet verbazen.
Daar staat ook "het liefst". Daar maak ik geen verplichting uit op, en daarom bestempelde ik het als "goed gebruik".

Verkopers hebben voornamelijk zichzelf ermee als ze het niet doen. Mij ben je als klant dan eigenlijk al kwijt.
De koper is gevraagd de prijzen te vermelden en is gewezen op de forumregels. Hij heeft ervoor gekozen om te melden dat de prijs in overleg is.

Gezien de belangstelling voor zijn spullen heb ik het hierbij gelaten.