Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenote gezocht - Forum Wereldfietser

reisgenote gezocht

Bericht verwijderd
Hallo Marc,
Ik zoek wellicht niet iemand voor een hele uitgebreide reis maar ik ga half augustus naar de westkust van US. Ik hoop hier ook een beetje actief te zijn (skaten/mountainbiken etc) Ik weet dat het een beetje vergezocht is om te reageren op je mail maar mocht je reis in de richting van de States gaan in de periode dat ik er ben (half, eind aug, begin sept) dan sta ik open voor een heuse fiets tocht of mountainbike weekend. Niet veel mensen blijken actief te willen zijn in hun vakantie vandaar dat ik toch op je oproep reageer. Overigens zijn andere ideeën welkom. Groetjes Alexan
Marc van Daelen schreef:Omdat ik dit jaar eens geen zin heb om alleen een fietstocht te maken en uit ervaring weet dat ik mij makkelijker aanpas aan vrouwelijk gezelschap zoek ik een reisgenote voor een fietstocht. Het jaar is pas begonnen dus ik heb nog geen echte plannen gemaakt en sta dan ook open voor ideen.
Ik denk zelf 4 a 5 weken ergens in mei of juni.

Marc ( man 36 jaar, o.a.gefietst in Nieuw Zeeland, Australie, westkust USA)

Hoi Alexan,

Je hebt een pb met mijn antwoord.

Vriendelijke groeten, Marc.