Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 8 november 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 8 november 2015

Hallo fietsvrienden,

Aanstaande zondag is er weer een rondje Groningen, start vanaf 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor hoofdstation Groningen. Hopelijk wordt het een beetje fietsweer, want dit keer moet ik mee. Ik nodig nl. iedereen die meefietst uit om aan het einde van het rondje bij mij thuis een kop soep te komen eten (i.v.m. mijn aanstaande verjaardag).

Dus fiets en smul mee!
Groet, Petra.
Wij fietsen en eten graag mee. Tot zondag.
Veel plezier, en alvast gefeliciteerd.
Wim
Ik ben die dag vrij en ik fiets en feest graag mee :)

Paul
hallo allemaal,
(Bijna) Helemaal nieuw op het forum, mijn naam is Ben en ik zou graag meefietsen zondag.
Een kop soep is dan helemaal een bonus. Ik ken niemand van de wereldfietser in Groningen en directe omgeving, maar het peerd ken ik natuurlijk wel. Tot zondag
Petra, ik ben van de partij. Volgens mij zijn de weersvoospellingen vooralsnog niet onaardig.
Begrijp ik het goed dat jij een rondje bedenkt of wil je dat kado? Cilia
Ik kan nog steeds niet mee, maar ik oefen hard voor het rondje in Februari. Mijn rondje is bijna rond.
Veel plezier zondag
Groet Jos vanuit de feeststad Cali, Colombia
Hoi Cilia,
René bood ook al een rondje kado aan :lol: We gaan in ieder geval koffie drinken in Roderesch, daarna kunnen we, afhankelijk van het weer, een kleinere of grotere lus naar mijn huis maken.
Groet, Petra.
Hallo,

Sinds kort ben ik lid en na die leuke huttentocht heb ik de smaak te pakken.
Dus als er genoeg soep is ga ik graag mee.!

Groet Timo
Wij zijn er zondag ook weer bij.Op naar de heerlijke soep van Petra. Paulus en Co
Petra, met een beetje geluk kan je in je korte broek fietsen zondag!
Dus als afsluiting van weer een jaar Rondje Groningen aan Rene en Geke de eer er een feestelijk, waardig rondje van te maken. We moeten de soep well verdienen natuurlijk.
En Ben en Timo van harte welkom. Petra heb jewel genoeg grote soeppannen.
Dat wordt even doorwerken in de keuken!
Tot zondah allemaal
Geniet ervan. Ik heb om in stijl te blijven voor die dag een kaartje voor de Philly BikeExpo gekocht. Tot in januari.
Het plan is dat wij ook mee fietsen. Ik hoop dat het ook lukt.

Welke soepjes zijn het dit jaar?
Wij fietsen en eten ook graag mee.

Ronnie en Linda
Hallo Hans en anderen,
Tjaaaaaaaaa, welke soepen het worden, vertel ik natuurlijk niet... Die moet je komen proeven! Ik tel tot nu toe 13 deelnemers aan het Rondje, dus ik zal zorgen dat er twee flinke pannen zijn, ook voor diegenen die zich op het laatst opgeven of alsnog spontaan op komen dagen (met max. van 20 soepkommen).
Tot zondag!
Groet, Petra.
Doe ook mee aan de soep-race.
Fytser
Ik fiets ook mee.

Frenk
Rondje Groningen durf ik nog niet aan, ben al wel veel mobieler en heb de verwachting over enige tijd wel weer mee te kunnen fietsen. Wens jullie een mooi Rondje en lekkere soep! Petra, fijne verjaardag!

groetjes, Rikie
Dag allemaal, dat gaat gezellig worden en ik fiets ook mee morgen.
En als het nog kan… ook het soepje maar wel wat laat misschien?
Margreet
Hallo allemaal,
We zitten inmiddels op 16 fietsers, dus qua soep en soepkommen lukt dat nog. Of iedereen die soep zittend op een stoel kan opeten is een tweede... :lol:
Groet, Petra.