Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vuurland - Quito - Forum Wereldfietser

Vuurland - Quito

Hallo fiets avonturiers!

Vanaf 1 augustus 2015 zit ik op de fiets. Gestart in Banff, Canada op de Great Divide. Via dit forum heb ik 2 eensgezinde fietsgenoten gevonden voor deze geweldige route. Nu sta ik op het punt om op Cuba te gaan fietsen. Vanaf 12 december is mijn plan om Zuid Amerika te gaan verkennen. Vuurland tot Quito in 7-8 maanden. Ik schuw het alleen fietsen zeker niet, maar mochten er enthousiaste fietsers zijn... ik heb het als enorm positief ervaren om (een deel) samen te fietsen en ervaringen te delen.

Ik ben een vrouw van 35 jaar en ik hou ervan om lekker door te fietsen (70-100km per dag) maar ik kijk ook graag om me heen! Kamperen, koken en de zon onder zien gaan, ik neig graag naar het primitieve ☺️

Ik heb nog geen vaststaande plannen of route, dus stuur mee een pb voor tips, samen reizen of info!

Groeten Lucie
Hi Lucie,

Ik heb met enthousiastme je bericht gelezen en wil je een paar vragen stellen.

Ik las dat je van Vuurland naar Quito gaat fietsen.Dus van zuid naar noord.
Is dat de route die je gaat volgen vanaf 12 december?
Ik zou graag in Colombia willen starten maar dat valt buiten jouw planning,denk ik?

Ben je thans al op Cuba aangekomen? Cuba spreekt mij ook wel aan,heb er in 2006
2500 km met de auto gereden en er een heel avontuurlijke tijd gehad.
Ik heb er verschillende dansen geleerd en zou dat wel weer willen beleven,salsa geeft je weer energie als je moe bent.

Ik ben een (wereld)fietser van 46 en ben het met je eens dat samen 'peddelen' fijner kan zijn dan 'completamente solo".

Ik hoop dat je een spannende fietstocht zult hebben en wacht met spanning je bericht af,

groet,
Roald.