Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Gouda zondag 1 november 158 km. - Forum Wereldfietser

Rondje Gouda zondag 1 november 158 km.

Ik organiseer voor zondag 1 november 2015 een fietstocht ' Rondje Gouda' van 158 km.

We vertrekken om 9.30 uur van het station Gouda (busplatform). Als je mee wilt graag even aanmelden.
Tel. 0610888387
e-mail. kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de track zien en downloaden.

99 R.G-G. Biesbosch 158km.
http://routeplanner.fietsersbond.nl/?ro ... erences=71

Op de 'plank' heb ik nog een tweetal fietsroutes liggen. Het plan is om er een in december (174km) en een (138km) in januari te doen.

99 R. G-G. Weesp NH 174km (deze track wordt nog aangepast)
http://routeplanner.fietsersbond.nl/?ro ... nces=63,71

99.1 G-Apeldoon 138km.
http://routeplanner.fietsersbond.nl/?ro ... nces=63,71
waarom neem je bij lopik de Reinaldaweg? die is dodelijk saai.....kun je beter via polsbroek het kerkepad naar Cabauw nemen....en van daaruit verder...zie je veel meer leuke dingen...
nobbiomatic schreef:waarom neem je bij lopik de Reinaldaweg? die is dodelijk saai.....kun je beter via polsbroek het kerkepad naar Cabauw nemen....en van daaruit verder...zie je veel meer leuke dingen...
+1

of het komt dat ze denk ik dat ze met de racefiets gaan bij deze afstanden op 1 dag :-)
nobbiomatic schreef:waarom neem je bij lopik de Reinaldaweg? die is dodelijk saai.....kun je beter via polsbroek het kerkepad naar Cabauw nemen....en van daaruit verder...zie je veel meer leuke dingen...
@nobbiomatic bedankt voor je inbreng. Ik zal de track aanpassen.

Zo gaan we ook het stuk langs de N228 richting Haastrecht aan de andere zijde van de rivier fietsen.
Rondje Gouda? Noem het maar Ronde vanuit Gouda!
Er zijn inderdaad een aantal leukere weggetjes maar deze route lijkt bedoeld te zijn voor het snelle werk. Niets mis mee maar wel handig om te weten dat de pont bij Werkendam op zondag nu niet meer vaart.

Veel plezier,
Annita
Jammer dat ik er niet bij kan zijn Henk. Ik had graag meegegaan. Veel plezier in ieder geval. Wellicht in december.
je start op middelblok?
dan zul je me tegenkomen :D
Annita schreef:Rondje Gouda? Noem het maar Ronde vanuit Gouda!
Er zijn inderdaad een aantal leukere weggetjes maar deze route lijkt bedoeld te zijn voor het snelle werk. Niets mis mee maar wel handig om te weten dat de pont bij Werkendam op zondag nu niet meer vaart.
Annita
Annita, bedankt voor de tip mbt. het veer bij Werkendam. We nemen nu het veer bij Gorinchem.

Jij weet als geen ander een leuk rondje Gouda te maken. Ik wil wel helpen met het digitaliseren van het rondje mocht dit nodig zijn. Lijkt het je wat om dit te doen?
nobbiomatic schreef:waarom neem je bij lopik de Reinaldaweg? die is dodelijk saai.....kun je beter via polsbroek het kerkepad naar Cabauw nemen....en van daaruit verder...zie je veel meer leuke dingen...
@nobbiomatic zo te lezen ken jij de omgeving goed. Wil jij misschien ook een rondje Gouda uitzetten?
nobbiomatic schreef:je start op middelblok?
dan zul je me tegenkomen :D
Nee, we starten om 10.00 uur op de rotonde Schoonhovenseweg (N207) - Provincialeweg-west-(N228)
edwinvanooijen schreef:Jammer dat ik er niet bij kan zijn Henk. Ik had graag meegegaan. Veel plezier in ieder geval. Wellicht in december.
Edwin, jammer dat je er niet bij kan zijn. Ik had graag gehoord hoe het in 'Verweggistan' is geweest. Tot een volgende keer zullen we maar zeggen.
rondje krimpenerwaard zal wel lukken...maar wel off road voor een gedeelte
:shock:
Hoi Henk,

Rondje Gouda organiseren? Wel vaker aan gedacht maar vond het geografisch gezien wat dubbel tussen de Rondjes Rotterdam en Utrecht.

Als er belangstelling voor is wil ik dat wel doen, ideeen genoeg met nadruk op natuurschoon en cultureel-historische plaatsen.

Ieder jaargetijde heeft zijn charme maar het voorjaar springt er uit als o.a. Het koolzaad en fluitekruid de bermen kleuren.

Voor vandaag veel plezier,
Annita
@nobbiomatic:

Ik woon zelf in Krimpen aan den IJssel. En ik ben heel benieuwd naar de mogelijkheden om off road in de Krimpenerwaard te rijden.

Wil jij je route ajb delen?
ik zal proberen wat in elkaar te breien. bij off road moet je wel denken aan hekken e.d. waar je over heen moet klimmen. en soms een slootje en koeiepoep :roll:
nobbiomatic schreef:ik zal proberen wat in elkaar te breien. bij off road moet je wel denken aan hekken e.d. waar je over heen moet klimmen. en soms een slootje en koeiepoep :roll:
:D , bedankt alvast!
nobbiomatic schreef:ik zal proberen wat in elkaar te breien. bij off road moet je wel denken aan hekken e.d. waar je over heen moet klimmen. en soms een slootje en koeiepoep :roll:
@nobbiomatic, dat is prima. Hou er wel rekening mee dat het off road gedeelte met een 'vakantiefiets' te doen moet zijn en als het even kan geen hekjes.
Annita schreef:Hoi Henk,

Rondje Gouda organiseren? Wel vaker aan gedacht maar vond het geografisch gezien wat dubbel tussen de Rondjes Rotterdam en Utrecht.

Als er belangstelling voor is wil ik dat wel doen, ideeen genoeg met nadruk op natuurschoon en cultureel-historische plaatsen.

Ieder jaargetijde heeft zijn charme maar het voorjaar springt er uit als o.a. Het koolzaad en fluitekruid de bermen kleuren.

Voor vandaag veel plezier,
Annita
Annita, dat is goed.

We hebben bij Gorinchem niet het veer genomen maar de brug.

@nobbiomatic, jou advies heeft een mooi stukje fietsen door de polder opgeleverd.

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de gereden track zien. Zoals je kunt zien hebben we onderweg wel wat aanpassingen gemaakt.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tjglmlvyrgjtyolb