Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje 's-Hertogenbosch 18 oktober 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje 's-Hertogenbosch 18 oktober 2015

Na de vakantieperiode lijkt het tijd om weer eens een Rondje 's-Hertogenbosch te fietsen om onze fietservaringen uit te wisselen. Op verzoek een kort rondje dit keer: 55 kilometer, waarbij de natuurlijke pauze in Zaltbommel lijkt te liggen. Mocht de trip te kort zijn dan bestaat immer de mogelijkheid deze in westelijke richting te verlengen; uiteindelijk leiden alle wegen naar 's-Hertogenbosch ... :wink:
Voor de route: http://ridewithgps.com/routes/10645458

Tijdstip en startpunt zoals gebruikelijk om 13.00 uur onder de stationsklok (centrumzijde).
Beste Arno,

Ik wil graag mee fietsen,

Groet,

Gerrit
Hoi Arno,

Ook ik ben erbij!

Bert
Hallo wereldfietsers,

Mijn naam is Harrie van Haaren uit Rosmalen (gemeente 's-Hertogenbosch).

Ik ben al enkele jaren lid maar heb nog aan geen enkele activiteit deelgenomen. Nu wil ik meedoen met het rondje 's-Hertogenbosch op 18 oktober.

Helaas weet ik niet of dit bericht iemand bereikt omdat onderaan de forumberichten staat dat ik er niet op mag reageren!

Naast de wereldfietser ben ik ook lid van FTC Rosmalen. Hiermee rijd ik 3 keer er week met de racefiets. Ook heb ik al vele tochten op de tourfiets gemaakt zoals onlangs van Sevilla via Santiago naar Santander.

Hopelijk krijg ik een reactie en kan ik eens persoonlijk kennis maken met leden van de wereldfietser.
2011Tourmalet

Je bent van harte welkom!
Het was weer een leuk rondje, Arno bedankt voor het uitzetten van het rondje en iedereen voor het gezelschap!
Wat jammer dat ik het rondje heb gemist; de agenda was even aan mijn aandacht ontglipt.
Ik ben nu vers van de huttentocht terug ( erg leuk!!) en het idee is wel ontstaan om een bourgondische ( kampeer) fietstocht te organiseren van 2 of 3 dagen ergens maart/april/mei ( i.o.m. de vereniging)
Wie weet gaan we elkaar daar dan treffen,

Hartelijke groet van Tonnie uit Boxtel
Tonniema schreef:Wat jammer dat ik het rondje heb gemist; de agenda was even aan mijn aandacht ontglipt.
Ik ben nu vers van de huttentocht terug ( erg leuk!!) en het idee is wel ontstaan om een bourgondische ( kampeer) fietstocht te organiseren van 2 of 3 dagen ergens maart/april/mei ( i.o.m. de vereniging)
Wie weet gaan we elkaar daar dan treffen,

Hartelijke groet van Tonnie uit Boxtel

Ha die Tonnie. Wat goed zeg! Wat gebeuren er toch leuke dingen bij de Wereldfietser. Goed dat je lid geworden bent.