Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreparatiecursussen najaar 2015 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsreparatiecursussen najaar 2015

Ik kom de 23e 's avonds al en ga dan kamperen, nog meer mensen ?
Veel plezier en groeten aan Marten.
Wim
En weer thuis…
Enorm veel geleerd van "meester" Marten, en ervaren dat een wiel spaken zoiets is als breien (kan ik ook niet..) één fout steekje, en je kunt alles weer uithalen :( sorry Vanessa.
Natuurlijk de befaamde apple crumble, Grunneger mopp'n vertell'n (ja!), Chinees en heel veel gelachen. Bedankt iedereen.

En een leuke, toevallige kennismaking met Annemarie, die terugkwam van de Huttentrektocht. Samen de fietsen van de stationstrap getild en opgefietst, de Wereldfietsers zijn toch één grote familie :roll:
Ook wij zijn weer terug van een weekend Kiel Windeweer. Grote en kleinere dingen geleerd. Inderdaad: een wiel spaken is veel lastiger dan het lijkt, als Marten het voordoet en onderwijl rustig verteld wat hij doet en welke valkuilen je tegen komt.
Het is bijzonder om in de werkplaats te zijn en te zien hoe uitgebalanceerd de inrichting is en aansluit bij Marten. De verscheidenheid aan fietsen die iedereen meebracht was erg leuk. Vintage randoneur naast -onder andere- nagelnieuwe Rose.
Mijn kennis is opgekrikt, ik realiseer mij des te meer dat ik veel meer kan doen.

Marten (en Gerard): bedankt voor jullie inzet, geduld en kennis.
Fijn om te lezen dat het leerzaam en leuk is geweest. :)