Ik publiceer deze agenda hier als lid - ik ben geen bestuurslid - omdat het bestuur er kennelijk voor kiest om de agenda niet conform de door henzelf expliciet aangehaalde statutenregel 5.6 (zie beneden) te publiceren.
-----------------------------------------------------
Vereniging De Wereldfietser
A L G E M E N E V E R G A D E R I N G
zaterdag 31 oktober 2015, aanvang 13u15
A G E N D A
Agendapunten eerder gepubliceerd:
1. Opening en vaststellen agenda
2. Verslag vorige ledenvergadering, 28 augustus 2015
3. Selectiecommissie nieuwe bestuursleden, samenstelling en voortgang
4. Verkiezing nieuwe bestuursleden en/of discussie over de bestuurssamenstelling
5. Update lopende begroting 2015 in verband met vernieuwing website
6. Begroting 2016 met o.a. eenmalige kosten website en jaarlijkse kosten webredactie
7. Timing, frekwentie en locatie van ledenvergaderingen
8. Wat verder ter tafel komt en rondvraag
Agendapunten aangedragen door leden, tot nu toe bij mij bekend:
9. Evaluatie van de ochtenbijeenkomst over de website.
10. Werking van de aan- en afmeldprocedure en andere communicatie via de website
11. Bevoegdheden van het bestuur
12. Fietsvakantiewiki
13. Samenwerking met De Vakantiefietser vzw
14. Communicatie door het bestuur richting leden
15. Beleid van het bestuur met betrekking tot het forum
16. Probleem met bladomslag en contributiebrief
17. Wissen berichten door webbeheerder
18. Facebookpagina van de vereniging
19. Voorstel Aanpassing huishoudelijk regelement Wereldfietser
N.b. De volgorde waarin deze punten hier staan is nog niet uitgewerkt.
-------------------------------------------------------------------------
Wil je meer weten over wat er binnen de vereniging speelt? Log dan in als lid en lees de berichten op het subforum Bestuur en Beleid.
Statuten 5.6: "De definitieve agenda met bijlagen wordt tenminste veertien dagen voor
de vergadering aan de leden bekend gemaakt. Over onderwerpen die niet op de definitieve
agenda staan kan de vergadering geen rechtsgeldige besluiten nemen."
Dit bericht staat op het openbare deel van het forum omdat de agenda op de homepage ook openbaar toegankelijk is. Bovendien is een aantal leden niet in staat om op het ledendeel van het forum terecht te komen.
-----------------------------------------------------
Vereniging De Wereldfietser
A L G E M E N E V E R G A D E R I N G
zaterdag 31 oktober 2015, aanvang 13u15
A G E N D A
Agendapunten eerder gepubliceerd:
1. Opening en vaststellen agenda
2. Verslag vorige ledenvergadering, 28 augustus 2015
3. Selectiecommissie nieuwe bestuursleden, samenstelling en voortgang
4. Verkiezing nieuwe bestuursleden en/of discussie over de bestuurssamenstelling
5. Update lopende begroting 2015 in verband met vernieuwing website
6. Begroting 2016 met o.a. eenmalige kosten website en jaarlijkse kosten webredactie
7. Timing, frekwentie en locatie van ledenvergaderingen
8. Wat verder ter tafel komt en rondvraag
Agendapunten aangedragen door leden, tot nu toe bij mij bekend:
9. Evaluatie van de ochtenbijeenkomst over de website.
10. Werking van de aan- en afmeldprocedure en andere communicatie via de website
11. Bevoegdheden van het bestuur
12. Fietsvakantiewiki
13. Samenwerking met De Vakantiefietser vzw
14. Communicatie door het bestuur richting leden
15. Beleid van het bestuur met betrekking tot het forum
16. Probleem met bladomslag en contributiebrief
17. Wissen berichten door webbeheerder
18. Facebookpagina van de vereniging
19. Voorstel Aanpassing huishoudelijk regelement Wereldfietser
N.b. De volgorde waarin deze punten hier staan is nog niet uitgewerkt.
-------------------------------------------------------------------------
Wil je meer weten over wat er binnen de vereniging speelt? Log dan in als lid en lees de berichten op het subforum Bestuur en Beleid.
Statuten 5.6: "De definitieve agenda met bijlagen wordt tenminste veertien dagen voor
de vergadering aan de leden bekend gemaakt. Over onderwerpen die niet op de definitieve
agenda staan kan de vergadering geen rechtsgeldige besluiten nemen."
Dit bericht staat op het openbare deel van het forum omdat de agenda op de homepage ook openbaar toegankelijk is. Bovendien is een aantal leden niet in staat om op het ledendeel van het forum terecht te komen.