Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Randonneur (M-Gineering) , Son, Rohloff, Magura HS33 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Randonneur (M-Gineering) , Son, Rohloff, Magura HS33

Nog twee foto's toegevoegd.
Geeft een nog duidelijkere :( beeld neer van de maten....

Met dank aan de bouwer van mijn fiets.
Mooie fiets, ik zou er graag contact over opnemen maar snap de pb functie niet op dit forum, iets met premisses. Opgelost. PB verstuurd :D
Groet, Mark
Skate1966 schreef: Klopt:
Oorspronkelijk is de fiets gebouwd met racestuur en HS 66 !!

Later heb ik het aangepast tot de fiets zoals die nu te koop staat.
Helaas is de fiets mijn maat niet...

Maar heb je toevallig de HS66 nog, of wellicht alleen de remgrepen?
Jurr schreef:of wellicht alleen de remgrepen?
Is dit anders een optie?
http://www.ebay.de/itm/Magura-hs-77-mit ... 3ab37821e4
Belangstelling blijft en reactie volgt.
Jurr schreef:
Skate1966 schreef: Klopt:
Oorspronkelijk is de fiets gebouwd met racestuur en HS 66 !!

Later heb ik het aangepast tot de fiets zoals die nu te koop staat.
Helaas is de fiets mijn maat niet...

Maar heb je toevallig de HS66 nog, of wellicht alleen de remgrepen?

Beste Jurr,

De complete set HS 66 is een tijd geleden verkocht aan een zeer blijde en gelukkige nieuwe eigenaar. :P
maxwell schreef:Mooie fiets, ik zou er graag contact over opnemen maar snap de pb functie niet op dit forum, iets met premisses. Opgelost. PB verstuurd :D
Groet, Mark

Mark,

Je hebt PB.
Dag Skate,

Ik ben geïnteresseerd in de fiets en zou graag contact met je willen opnemen. Ik zie niet hoe ik je een PB kan sturen, dus allicht kan je mij even mailen op destrijdbijl at hotmail dot com.

Met vriendelijke groet,

David Bijl
Skate1966 schreef:
De complete set HS 66 is een tijd geleden verkocht aan een zeer blijde en gelukkige nieuwe eigenaar. :P
Helaas, was het proberen waard :-)
Friso* schreef:
Jurr schreef:of wellicht alleen de remgrepen?
Is dit anders een optie?
http://www.ebay.de/itm/Magura-hs-77-mit ... 3ab37821e4
Dank voor de tip!

Voorlopig blijf ik nog even rondkijken voor wat minder geld, al vrees ik dat de 100 euro het toch zullen moeten gaan worden als ik aan de HS66 wil. Al betwijfel ik of het bij dit set daarbij blijft, zal de eindprijs eens in de gaten houden :-)
Ik vrees dat 100 euro een uitzonderlijk koopje is voor een HS66. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of deze HS 77 grepen en wat losse onderdelen (?) werken. HS 77 was toch een systeem voor smalle bandjes?
Ik dacht dat wanneer je alleen op zoek bent naar remgrepen van de hs66, de hs77 ook voldeden. Dan is €100 niet de hoofdprijs, heb de hs66 remgrepen voor veel meer verkocht zien worden. Maar absolute zekerheid kan ik je niet geven.

Edit.

http://www.support-english.magura.com/l ... ?t110.html

Wim schreef: HS 77 was toch een systeem voor smalle bandjes?
Had ik geen idee van!

Just did a little googling and noticed the MAJOR difference between the HS66 and 77. The 66 (like the 11,22 and 33) mounts to v- / canti-brake posts, where the 77 is a caliper brake. Anyway, the mtb brakes are semi-sealed: they are bleedable as needed, but don't have a separate fluid reservoir. I assume the 66's and 77's are the same way.
Kortom, de grepen zijn hetzelfde. Ook weer mooi om te weten, al heb ik niets meer nodig. Het blijft jammer dat Magura niet wil investeren in de productie van nieuwe HS66 grepen.
Fiets is verkocht.

De nieuwe eigenaar is happy !!! :) :) :)
[quote="Skate1966"]Prachtige en tijdloze stalen randonneur.

FIETS IS VERKOCHT....

Afbeelding