Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Halloween Bikepacking - Forum Wereldfietser

Halloween Bikepacking

Beste offroadies,

Ik ben van plan om in het Halloween weekend (31/10 - 1/11) een offroad tocht te organiseren -met nightride of course!

Lokatie: ergens waar het flink eng en donker is.

Heeft er iemand interesse? Kan me eigenlijk niet voorstellen :twisted:

Grtz, Marc
Mijn te griezelig. :wink:

grtjes Peter

een mooi plan Marc.
Leuk, ik wil wel mee!
groeten, Anton
Hoi Marc,

Lijkt me leuk om mee te rijden, vooral de nightride. Ik heb alleen zaterdag cursus. Misschien dat ik zaterdagmiddag aansluit.

gr
Patrick
City-ride in Rotterdam? dan doe ik mee ;-)

ofwel we hebben een weekeindje citytrippen

BertV
Rapro: Leuk plan Mark! De China Ti heeft al weer te lang droog gestaan en het baasje heeft dat weekend nog niets gepland! Voor het idee een stukje in het donkerrijdenlijkt me wel spannend, eens kijken of we met minimale investering een veilige verlichtingsmodus kunnen verzinnen...
Leuk plan, ik heb alleen (nog) geen licht op mijn off-road fiets.

Suggesties?
Zo enthousiaste reacties! Mooi. Qua lampadvies. Zelf heb ik vorig jaar op marktplaats een nieuwe CREE LED T6 1200 lumen gekocht en die bevalt mij erg goed. Ik heb eerlijk gezegd ook nog geen nightride ervaring, maar op superdonkere fietspaadjes geeft ie voldoende licht. Voor nightriden kun je het beste een lamp met veel licht op je helm monteren zodat je makkelijk om het hoekje kunt kijken en een iets minder krachtige lamp op je stuur. Je kunt dan wat beter diepte zien. Maaaar te veel licht maakt de beleving natuurlijk wat minder spannend. Na komend weekend ga ik op zoek naar een camping en routes. Wordt vervolgd!
Vertrek: zaterdag 31 oktober 10:30 Station Amersfoort.

Programma:
- Zaterdag: route is ongeveer 53 km. In Ermelo komen we langs een AH. Overnachten Natuurkampeerterrein Drie (Ermelo)
- Zaterdagavond: Nightride ongeveer 20 km (vertrek als het donker is)
- Zondag: route is ongeveer 63 km (inkorten is mogelijk). Aankomst station Amersfoort

Bijzonderheden: Op het natuurkampeerterrein is een overdekte vuurplaats. Tarieven zie natuurkampeerterreinen.nl. Kampeerkaart meenemen!

Halloween: Voorafgaand aan de nightride is er een Halloween verkiezing en dan gaan we de meest spooky bikerid(st)er uitkiezen.

Aanmelden en gps-tracks: marcdirkx@hotmail.com
Mooi geregeld Mark! Dit weekend zijn we al wat aan het warmdraaien (zonder night ride). De bossen zien er iig mooi uit met herfstkleurenpalet!
We zitten vol!

I.v.m. beperkte capaciteit op de camping kunnen er helaas geen aanmeldingen meer bij. Morgen stuur ik de gps tracks op naar de deelnemers.

Marc