Hallo medefietsers,
Ik heb een hele mooie nieuwe Travelmaster met Rohloff en riem gekocht en biedt
hierbij te koop aan mijn oude liefde.
Donkerblauwe Santos Trekking , bouwjaar 2009 , ongeveer 7000 km mee gefietst.
Uitgerust met goede ketting en tandwielen , nieuwe KMC gold longlife ketting en zgan
Schwalbe Hurricane banden.
Tubus achterdrager , mini bar ends , Ergo handgrepen en Catteye draadloze teller.
Twee bidon houders , spatborden ,Shimano Deore XT deraileur ,Shimano Deore XT SPD combi pedalen of de orginele Santos trappers. , standaard en voor en achter batterij verlichting.
AXA defender slot met 2 sleutels , framemaat 57cm , wielmaat 28 inch , ik ben zelf 180.
Ik heb er erg mooie fietstochten meegemaakt en als het Rohloff virus niet had toegeslagen had ik hem niet weggedaan.
Vraagprijs 750,= euro.
Foto's staan bij mijn marktplaats advertentie.
Inlichtingen : Ruud
Tel 06 47764022
Ik heb een hele mooie nieuwe Travelmaster met Rohloff en riem gekocht en biedt
hierbij te koop aan mijn oude liefde.
Donkerblauwe Santos Trekking , bouwjaar 2009 , ongeveer 7000 km mee gefietst.
Uitgerust met goede ketting en tandwielen , nieuwe KMC gold longlife ketting en zgan
Schwalbe Hurricane banden.
Tubus achterdrager , mini bar ends , Ergo handgrepen en Catteye draadloze teller.
Twee bidon houders , spatborden ,Shimano Deore XT deraileur ,Shimano Deore XT SPD combi pedalen of de orginele Santos trappers. , standaard en voor en achter batterij verlichting.
AXA defender slot met 2 sleutels , framemaat 57cm , wielmaat 28 inch , ik ben zelf 180.
Ik heb er erg mooie fietstochten meegemaakt en als het Rohloff virus niet had toegeslagen had ik hem niet weggedaan.
Vraagprijs 750,= euro.
Foto's staan bij mijn marktplaats advertentie.
Inlichtingen : Ruud
Tel 06 47764022