Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 106 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3720 berichten
Afbeelding

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Rose Activa Pro V opgehaald en 'em gelijk
in twee en een halve dag naar huis gereden.
Ziet er op afstand goed uit. Heb je nog een groter formaat foto - wil hem ook graag van dichtbij :wink: zien?
Heel veel plezier met je nieuwe fiets.
Leuke fiets! Welke tandwiel combinatie heb je daarop?
Inge1 schreef:Ziet er op afstand goed uit. Heb je nog een groter formaat foto - wil hem ook graag van dichtbij :wink: zien?
Van dichtbij ziet ie er ook goed uit, maar het mooiste is ie te zien op de site van Rose.
Kun je inzoomen en draaien : http://www.rosebikes.nl/bike/rose-activ ... aid:751465
Op Google staat de Rose fiets in heel groot formaat http://media1.rosebikes.de/product/1850 ... ftmmul.jpg
That's the one !! :D
Ik heb alleen gelijk een SQ Lab 602 zadel laten monteren
En zwart met rood mooiere kleuren combi bestaat er niet :D
goldenlion schreef:En zwart met rood mooiere kleuren combi bestaat er niet :D
Kan ik wel in mee :D De rode Rohloff valt weg door de achtertassen.
Afbeelding

Al zijn er veel schitterende kleuren, vond het best lastig om te kiezen.
Staat nu even in de woonkamer, zodat ik er naar kan kijken, mijn vrouw vindt dat goed :lol:
Vanaf nu is het ook officieel een VAKANTIEfiets!

Afbeelding

Geweldige vakantie gehad in Noorwegen. Hier op het hoogste punt op het openbare wegennetwerk (Sognefjellet met als top hier op de foto 1434m!)
Voor volgende keer wel een andere tandwielverhouding erop zetten..... Deze was een "beetje" te zwaar voor de bergen van 8%.
eric190173 schreef:Leuke fiets! Welke tandwiel combinatie heb je daarop?
34 voor, achter een 11-34 8)
Geen verzet voor in het hooggebergte, maar Moezel, Luxemburg, Ardennen etc ging wel.
Lennart-Tampico schreef:Vanaf nu is het ook officieel een VAKANTIEfiets!
.
'Top'! Ziet er goed uit.
Salsa Fargo framemaat XL
Afbeelding

Zadel-, stuur- en bovenbuistassen van Bikepack.eu.
Deze setup gebruikt voor nachtje weg met de tent (donderdagmiddag t/m vrijdagochtend, 120km) op de Utrechtse Heuvelrug.
Vanmiddag mijn nieuwe fiets opgehaald! :) Een Kona Big Rove Steel!

De eerste vakantie zal wel in mei worden, maar de eerste kilometers voelden lekker!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mooie keuze heb je gemaakt, veel plezier!
Afbeelding

Hierbij een foto van onze vakantie fietsen :)
Mooi plaatje, die laatste!
Anja
Lennart-Tampico schreef:Vanaf nu is het ook officieel een VAKANTIEfiets!
Leuk Lennart, (de niet zo trage) mevrouw detrage en ik keken een jaar terug ook naar dat paaltje. Helaas geen foto van ons of de fietsen aldaar, want er viel ijzige regen dus we reden liever direct door. Kwam jij vanuit Lom? Wij kwamen vanuit Skjolden en er we herinneren ons stukken van minstens 10% stijging. Welke route heb je verder gereden?