Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw leven voor KHS tandem - Forum Wereldfietser

Nieuw leven voor KHS tandem

Graag zou ik mijn oude, trouwe KHS-tandem een nieuw leven geven. Ik biedt daarom het frame (inclusief trapassen, tandemcrankstel, vork en draadbalhoofd) aan voor 50 euro. Dit bedrag stort ik terug op je rekening zodra ik een foto ontvang van de opgebouwde tandem in actie. De maat is 20/18 inch (Geschikt voor captains van rond de 175 cm en stokers van rond de 165 cm)

Voor plaatjes van het frame zie:

http://www.velo-zuerich.ch/velo-zuerich ... s-blau.htm
ik ben niet in de race voor een andere tandem
maar vind jou actie zeer leuk en hoop ook voor je dat er een goede kandidaat voor je tandem komt
want je kan er nog een hoop plezier aan beleven
succes
Hele toffe actie. Als ik het idee had dat ik dat ombouwen kon had ik zeker van je aanbod gebruik gemaakt.
Hopelijk wordt iemand hier heel erg blij mee.
Vind het ook geen probleem om te assisteren met de opbouw; ik beschik over de benodigde kennis en gereedschap en heb een ruime voorraadschuur :wink:
Wat een leuk idee! En wat jammer dat we geen tandem nodig hebben. Wens je veel succes met de 'verkoop'.
Hoi Alma,

Ik heb je al een pb gestuurd. Ik heb zeker belangstelling, ruimte, gereedschappen en de kennis om een tandem op te bouwen. Nou ja, de ruimte en gereedschappen zijn van mijn toekomstig werkgever.

Frank
alma schreef:Vind het ook geen probleem om te assisteren met de opbouw; ik beschik over de benodigde kennis en gereedschap en heb een ruime voorraadschuur :wink:
alma schreef:Graag zou ik mijn oude, trouwe KHS-tandem een nieuw leven geven. Ik biedt daarom het frame (inclusief trapassen, tandemcrankstel, vork en draadbalhoofd) aan voor 50 euro. Dit bedrag stort ik terug op je rekening zodra ik een foto ontvang van de opgebouwde tandem in actie. De maat is 20/18 inch (Geschikt voor captains van rond de 175 cm en stokers van rond de 165 cm)

Voor plaatjes van het frame zie:

http://www.velo-zuerich.ch/velo-zuerich ... s-blau.htm
Alma ,

Heb ook interesse, mijn vrouw fiets minder snel dan ik en zo kunnen we toch gezellig samen een fietsvakantie hebben

Raymond
Kan slotje op; frame is vergeven.