Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Portugal eind augustus/ begin september - Forum Wereldfietser

Fietsen in Portugal eind augustus/ begin september

Beste,

Ik overweeg om eind deze maand ( 30 of 31 aug. 2015) naar Portugal te trekken om aldaar een fietstrip te maken tussen Porto en Lissabon. Ik ken het land goed , de taal behoorlijk (maar met veel fouten). Ik heb al veel gereisd doorheen het land. Maar nog nooit op de fiets.

Ik wil niet zozeer langs de kust.( al mag dat) .Idee is/was: Start in Porto , richting dourovallei/ serra da estrella , naar richting castelo Branco, castelo de vide, estremoz , reguengoz/moura , evora , setubal en vervolgens lissabon ( einde) .

Ik zou voor deze trip een 10 a12-dagen willen nemen. vliegen op Porto en terug vanuit Lissabon. Ik omschrijf mezelf niet als een zeer geoefende fietser. soms goede dagen boven 100 km , soms veel minder. ik kom mezelf ook al es tegen als ik klim ( dus ik ga er vanuit dat dit mogelijk het geval is in Portugal en dat het dan al es trager gaat) , ik ben geen handige Harry. Maar het lijkt me fijn om de fietservaring te delen. Ik zoek iemand met humor, die geen pietje precies. Slapen met tent of basiscomfort/ hostels/ airbnb/ ... onderweg.

Ik zou mijn fiets aldaar willen huren ( wegens teveel rompslomp anders) . dit zou 20, - euro kosten per dag ( 200 euro voor deze trip) .

aangesproken en/of zin ? stuur gerust bericht.
Hi
als je een plek zoekt om te overnachten dan kun je op ons boerderijtje gratis primitief kamperen (30km ten noorden van Castelo Branco)