Ik liep al langer met het idee rond om dikkere banden op mijn LHT te monteren ter vervanging van de Marathon Racer (26x1.75). Toen kwam ik nauwelijks gebruikte Big Apple Plus banden tegen (26x2.15).
Voor de behandeling:
IMG_2986 by Joost Brugman, on Flickr
Na de behandeling:
IMG_2988 by Joost Brugman, on Flickr
Op deze foto maar even over het hoofd zien dat de voorband er verkeerd om op ligt
Is inmiddels verholpen.
Ik heb nog maar een klein rondje gereden maar mijn eerste indruk is erg positief. Het gaat helaas wel ten koste van mijn spatborden. Ik sluit niet uit dat dat uiteindelijk toch niet prettig blijkt te zijn. Als iemand tips heeft om water en modder weg te houden van rug ed, hoor ik het graag.
Verder ga ik eerst maar eens een langere rit maken om te kijken of het echt goed bevalt.
Voor de behandeling:
IMG_2986 by Joost Brugman, on Flickr
Na de behandeling:
IMG_2988 by Joost Brugman, on Flickr
Op deze foto maar even over het hoofd zien dat de voorband er verkeerd om op ligt
Is inmiddels verholpen.
Ik heb nog maar een klein rondje gereden maar mijn eerste indruk is erg positief. Het gaat helaas wel ten koste van mijn spatborden. Ik sluit niet uit dat dat uiteindelijk toch niet prettig blijkt te zijn. Als iemand tips heeft om water en modder weg te houden van rug ed, hoor ik het graag.
Verder ga ik eerst maar eens een langere rit maken om te kijken of het echt goed bevalt.