Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Santos Travelmaster 28" Rohloff, riem maat 53 cm/21" - Forum Wereldfietser

Te koop Santos Travelmaster 28" Rohloff, riem maat 53 cm/21"

Mijn Santos bied ik te koop aan.
Het betreft een Santos Travelmaster 28" met Rohloff, riem, CSS velgen, Son naafdynamo, Magura HS33 hydraulische remmen, voor- en achterdrager van Tubus (met flinke gebruikssporen omdat deze ouder dan 3 jaar zijn), kompasbel, Cateye Velo9 fietscomputer, Schwalbe Supreme 42mm buitenbanden, 1 bidonhouder en 1 petfleshouder.
Zadel en pedalen op de foto's worden niet mee verkocht. 'k Heb een thuiskomzadeltje en pedalen gemonteerd maar je kunt natuurlijk ook je eigen zadel en pedalen er op zetten.
De kleur is antraciet met gouden letters.
De maat is 21"of 53cm.
De fiets is 3 jaar oud en heeft max. 8000 km op de teller. De eerste fietscomputer ben ik onderweg verloren en heb een grove schatting wat kilometers betreft moeten maken.
De olie van de Rohloffnaaf is in september 2014 vervangen. Daarna heb ik er maximaal 1000 km mee gereden.
De fiets is jaarlijks onderhouden bij De Vakantiefietser in Amsterdam waar ik 'm ook gekocht heb.

Foto's kun je op Marktplaats bekijken omdat ik niet snap hoe ik deze op het forum moet krijgen. Je bent uiteraard welkom om de fiets te komen bekijken in Amsterdam.

Loes

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
De fiets is verkocht.